preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

 

 

Raspored zvonjenja

Vozni red autobusa

List za roditelje

Projekti u našoj školi

E-knjige

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školska knjižnica

Šetnja školom


Korisni linkovi

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 2026578
Ovaj mjesec: 4654
Ovaj tjedan: 1726
Danas: 99
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Učenici 4.c razreda završili trening socijalnih vještina
Autor: Snježana Mihočka, 7. 5. 2015.

Učenici 4.c razreda sudjelovali su u edukacijskim radionicama projekta La(R)A - Lančana reakcija. Tijekom osam susreta učenici su imali priliku vježbati i jačati svoje socijalne vještine. Voditeljica ovih radionica bila je socijalna pedagoginja škole.         


U dogovoru s učiteljicom Biserkom Knez, prvo je organizirano predavanje za roditelje učenika radi osvještavanja važnosti i dobrobiti razvijanja socijalnih vještina kod djece. Socijalne vještine pridonose uspostavljanju uspješnih odnosa, boljoj prilagodbi i nošenju sa raznim zahtjevima. Ujedno predstavljaju i jak zaštitni faktor. Djeca ih uče spontano, promatranjem i imitacijom od najranijeg djetinjstva u obitelji, a kasnije kroz interakcije s grupom vršnjaka i drugim osobama iz njihovog okruženja. Upravo je trening socijalnih vještina prilika za dodatno učenje i vježbanje ovih vještina i u školskom okruženju.  

Učenici su bili podijeljeni u dvije grupe kako bi se lakše i bolje provodio trening socijalnih vještina. U radioničkom obliku rada, učenici su vježbali slijedeće socijalne vještine: samopredstavljanje i upoznavanje, slušanje, prepoznavanje i iskazivanje emocija, kontrolu ljutnje, rješavanje problema, empatiju i suradnju. Svaka radionica bila je osmišljena u nekoliko koraka kako bi se učenicima olakšalo vježbanje socijalnih vještina (uvodna igra, najava i demonstracija vještine, poučavanje i igranje uloga). Učenici su na kraju svake radionice dobili radne listiće kako bi do sljedećeg susreta još radili na usvajanju i razvijanju određene vještine. U tome su im pomogli i njihovi roditelji koji su bili upućeni da prate i podrže dijete u primjeni socijalnih vještina u obiteljskom domu. Učenici su jako dobro prihvatili ovakav oblik rada.

Po završetku treninga socijalnih vještina, održana je radionica u kojoj su učenici jedni drugima u male knjižice upisivali pozitivne osobine koje su primijetili tijekom zajedničkog druženja. Svaki učenik je dobio i diplomu za sudjelovanje u radionicama što ih je sve posebno obradovalo.

Dijana Lukačić,

prof. socijalna pedagoginja

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju