« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
U četvrtak 3. prosinca 2015. godine održan je Aktiv razredne nastave.
Teme su bile poticajne za profesionalni i osobni razvoj učitelja.
Kolegica Sanja Kapusta, profesorica hrvatskog jezika, priredila je analizu inicijalnih testova iz hrvatskog jezika u petom razredu gdje je upozorila na najčešće pogriješke s kojima se susreće ispravljajući uratke učenika.
Kasnije su sve kolegice sudjelovale u konstruktivnom razgovoru iz područja književnosti, pravopisa i gramatike te smo izmjenjujući iskustva potvrdili ono što radimo i/ili nešto novo naučili.
U radionici Živjeti u skladu sa sobom socijalna pedagoginja Dijana Lukačić na teoretski ali i praktični način, kroz različite vježbe, pokušala nas je potaknuti na bolje promišljanje o vlastitim osjećajima, postupcima i motivima koji nas pokreću te o načinima suočavanja i rješavanja stresnih i frustrirajućih situacija kojih u učiteljskom zvanju ima svakoga dana sve više.
Primjer iz prakse pokazao je suradnju vrtića i škole kroz projekt 1.a razreda Vrtić u školi – škola u vrtiću. Cilj projekta je razvoj socijalnih vještina i poticanje prijateljstva učenika prvog razreda i predškolaca, njihova međusobna suradnja i komunikacija. Kroz različite zajedničke aktivnost učenici i vrtićanci susreću se tijekom godine, svakog mjeseca u prostorijama škole ili vrtića. Kako u praksi djeca predškolskog uzrasta prije polaska u školu samo jedanput godišnje imaju dogovoreni susret – upoznavanje sa školom, ovakav pristup, kada se djeca svaki mjesec druže sa prvašićima, je jako dobar.
Maja Sinjeri, voditeljica Aktiva RN