preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

 

 

Raspored zvonjenja

Vozni red autobusa

List za roditelje

Projekti u našoj školi

E-knjige

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školska knjižnica

Šetnja školom


Korisni linkovi

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 2021167
Ovaj mjesec: 6751
Ovaj tjedan: 783
Danas: 127
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Županijsko stručno vijeće učitelja i nastavnika GEOGRAFIJE
Autor: Snježana Mihočka, 28. 3. 2017.

           OŠ „Đuro Ester“ Koprivnica bila je 20. ožujka 2017. domaćin još jednog Županijskog stručnog vijeća učitelja i nastavnika GEOGRAFIJE Koprivničko-križevačke županije.


 

            Tema skupa je bila: ZADACI ZA PISANU PROVJERU, a način rada radionički. Prvi dio skupa vodila je voditeljica ŽSV Dubravka Vajdić Kolarić te zajedno s prisutnim kolegama proradila teme Priprema za izradu zadataka za pisanu provjeru i Analiza i vrednovanje zadataka iz pisanih provjera.

             Samostalnim radom i radom u paru trebalo je utvrditi svrhu pisanih provjera, povezati zadatke s dimenzijama znanja koja se njima namjeravaju provjeriti, slijediti korake u izradi pisane provjere te vrednovati i razlikovati dobre od loših zadataka na primjeru pisane provjere Gorska Hrvatska.

 

            Drugi dio skupa vodile su Vesna Milić, dipl. geograf, viša savjetnica u Agenciji za odgoj i obrazovanje  i doc. dr. sc. Ružica Vuk na Geografskom odsjeku PMF-a. Tema je bila: Kreiranje zadataka koji provjeravaju konceptualno znanje i šest razina kognitivnih procesa (pamćenje, razumijevanje, primjenjivanje, analiziranje, evaluiranje i kreiranje).

             Viša savjetnica Vesna Milić je kraćim predavanjem uvela prisutne u temu, a nakon toga trebalo je na primjeru pojma deagrarizacija razraditi koncept te napisati ishode i zadatke kojima se provjerava konceptualno znanje, a na primjeru koncepta Gorska Hrvatska uz vođenje doc. dr. sc. Ružice Vuk samostalnim i radom u skupini trebalo je ispisati ishode i zadatke za svih šest razina kognitivnih procesa.

           Tijekom skupa vladala je radna i poticajna atmosfera u koju su bili uključeni svi sudionici. Na ovaj  smo način osvijestili potrebu promjene u sastavljanju pitanja za pisanu provjeru te ojačali svoje kompetencije.

 

Dubravka Vajdić Kolarić, učitelj savjetnik





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju