« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
U okviru projekta „Znanje kao dar“ u kojem sudjeluju sve tri gradske osnovne škole traje edukacija školskih timova za darovite koje sačinjavaju učitelji, nastavnici i stručni suradnici. Voditeljice edukacije su prof.dr.sc. Vesna Vlahović-Štetić i doc.dr.sc. Nina Pavlin-Bernardić, profesorice na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu koje se u svom znanstvenom i stručnom radu bave edukacijskom psihologijom i obrazovanjem darovitih učenika.
Nakon prva dva ciklusa radionica održanih u OŠ „Braća Radić“ u kojima su teme edukacije bile postupci identifikacije darovitih učenika te grupni i individualni oblici rada s darovitima, radionice se u naredna dva ciklusa nastavljaju u našoj školi.
Tema radionica održanih 17. veljače bila je „Što je sve važno napraviti i o čemu treba voditi računa pri individualizaciji/obogaćenju u redovnoj nastavi“. Kako je edukacija koncipirana na način prožimanja teoretskih postavki, izlaganja, praktičnih vježbi i zadataka, sudionici su pripremili i predstavili svoje primjere individualizacije i obogaćivanja programa za učenike s kojima rade, kroz koje su analizirani ključni elementi. U teoretskom dijelu voditeljice edukacije su izložile model organizacije programa za darovite što je predstavljalo uvod za naredni ciklus radionica koji će se održati 24. veljače.
Renata Glavica, prof.