preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

Projekti u našoj školi

Logo škole

E-knjige

List za roditelje

Kalendar
« Prosinac 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školski list "Leteći razred"

 

 

 

 

Kada zvoni zvono?

 

Kada zvoni zvono?

Korisni linkovi
 

Šetnja školom

 

 


Korisni linkovi

 

 

 

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 1534132
Ovaj mjesec: 3981
Ovaj tjedan: 1418
Danas: 4
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Erasmus+ radionice za učenike
Autor: Mirjana Mihalec, 21. 8. 2018.

Povodom Dana naše škole 25. svibnja 2018. Erasmus+ tim kojeg čine nastavnice Tomislava Kraljić, Mirna Kovačić, Biserka Knez, Andreja Kerovec Letica, Helena Knežević, Mirjana Mihalec te nastavnici Saša Špoljarić i Ivan Piskač u suradnji s ravnateljicom škole Sanjom Prelogović održao je osam radionica za učenike od 3. do 8. razreda. Radionice su osmišljene na način da se tematski poklapaju s mobilnostima koje su provedene u sklopu našeg Erasmus+ projekta "Going the Extra Mile".


Nastavnica engleskog  i francuskog jezika Tomislava Kraljić održala je radionicu za dvanestero učenika 8. razreda pod nazivom "Svi drugačiji - svi isti" koja se bavila temom prevencije diskriminacije osoba s tjelesnim teškoćama. Učenici su u sklopu radionice naučili osnove znakovnog jezika u koje ih je uputila nastavnica Marija Križić sa svojim učenicima iz Srednje škole Koprivnica.

Nastavnica povijesti i geografije Mirna Kovačić održala je radionicu za šesnaestero učenika 6. razreda pod nazivom „Povijest i geografija – digitalna verzija“ koja se bavila razvojem generičkih kompetencija kod učenika s ciljem poticanja njihove kreativnosti i kritičkog mišljenja vezano uz sadržaje iz povijesti i geografije. Učenici su se upoznali s načinima upotrebe fotografija u nastavi (kritička analiza i izvori fotografija, upotreba fotografija uz poštivanje autorskih prava). Zatim su im predstavljeni digitalni alati Canva, Prezi i Tripline koji omogućavaju izradu raznovrsnih prezentacija, plakata i pozivnica, čija je suština učiniti prezentiranu temu jezgrovitom, dinamičnom  i zanimljivom. U nastavku učenici su učili kako kreirati QR kod i kako ga možemo koristiti u nastavi, a izrađivali su i digitalnu lentu vremena u alatu Histry. Na kraju učenici su zaigrali vrlo zahtjevnu igru Geoguessr koja potiče razvoj kartografskih i geomorfoloških vještina te vještina opažanja.

Učiteljica 3. c razreda Biserka Knez održala je radionicu "Multimedija u razredu" za desetero učenika trećih razreda. Na radionici učenic su birali i fotografirali dijelove škole koji su njima po nečemu posebni, prebacili fotografije na računalo (tablet) te u programu Sway slagali fotografije i tekst u multimedijski uradak pod naslovom Moj pogled na školu.

Vjeroučitelj Saša Špoljarić održao je radionicu "Online učenje uz Moodle" na kojoj je sudjelovalo petnaestero učenika 5. razreda. Učenici su prvo upoznati s novim programskim paketom Moodle za online učenje koji mogu besplatno koristiti na CARNetovom portalu Loomen. Nakon toga, učenici su otvorili svoj online prostor za učenje i učili kako stvoriti online tečaj uz pomoć gotovih video materijala, prezentacija, fotografija i tekstova. Dobili su zadatak da u vrijeme praznika sakupljaju i stvaraju vlastite video materijale i fotografije o svojem slobodnom vremenu koje će moći podijeliti jedni s drugima.

Nastavnica engleskog jezika Andreja Kerovec Letica održala je radionicu "Intercultural pinboard" na kojoj je sudjelovalo sedmero učenika 5. i 7. razreda. Pomoću tableta i digitalnog alata Linoit izrađivali su digitalne panoe na temu zemlje po vlastitom izboru. Učenici su odabrali Ujedinjeno Kraljevtsvo, Japan i Hrvatsku te su dodavanjem slika, teksta i videa predstavili kulturu i specifičnost odabrane zemlje kratkim i efektnim sadržajima.

Nastavnica engleskog jezika Helena Knežević održala je radionicu "Fostering inclusion" za devetero učenika 6. razreda koji su sudjelovali u potrazi za blagom. Cilj potrage bio je pronaći 10 vrećica s blagom, koje su bile sakrivene u školi i oko nje, te spojiti prikupljene dijelove slagalice. Slagalica je bila slika koja je zorno prikazivala razliku između onoga što se smatra poštenim i onim što se smatra jednakim. Nakon toga učenici su spajali dijelove citata o uključivanju učenika u aktivnosti. Na kraju su izradili plakate s citatima i izrekama te zajedno s nastavnicom razgovarali o značenju izreka/citata.

Nastavnik matematike Ivan Piskač održao je radionicu "X(escape room)" za jedanaestero učenika sedmih razreda u sklopu koje su koristili aplikacije Kodu, conceptispuzzle, Popplet, QR code generator, Canva, MS Word, Google Disk, MS Paint, Popplet i SudokuSolver. Cilj radionice bio je pronaći izlaz iz učionice u sat vremena.

Nastavnica engleskog jezika Mirjana Mihalec održala je radionicu "Let's go to Iceland!" za desetero učenika 5. i 6. razreda u sklopu koje su rješavali Kahoot kviz o Islandu te su uz pomoć digitalnog alata Padlet izradili plan sedmodnevnog putovanja na Island. Učenici su koristili Internet i brošure za istraživački dio radionice, a za izradu budžeta koristili su Microsoft Office Excel tablicu i aplikaciju Currency converter za preračunavanje valuta.

Iako projekt "Going the Extra Mile" završava 31. kolovoza, nastavnici će nastaviti provoditi aktivnosti usmjerene na razvoj digitalnih i građanskih kompetencija učenika u sklopu redovne, dodatne i dopunske nastave te izvannastavnih aktivnosti i školskih projekata.

Mirjana Mihalec, koordinatorica Erasmus+ projekta "Going the Extra Mile"

 

Informacije navedene u članku odražavaju isključivo stajalište autora. Europska Komisija nije odgovorna za uporabu informacija koje su u članku navedene.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju