« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
U 13. Tjednu cjeloživotnog učenja, od 30. rujna do 4. listopada, pod motom Provježbaj mozak!, školska psihologinja, Renata Glavica održala je psihološke radionice. Za učenike 5.c i 5.d razreda tema je bila Zašto i kako učiti, dok su učenici 7.c razreda sudjelovali u radionici Razmišljam o budućnosti – Tko sam?.
Na radionicama Zašto i kako učiti učenici petih razreda govorili su o svojim razmišljanjima, osjećajima i ponašanjem vezanim uz učenje te analizirali važnost i svrhu učenja u različitim životnim područjima. Razgovarali su o metodama i načinima učenja, kao i fizičkom okružju koje poboljšava koncentraciju i motivaciju te prema principima učinkovitog učenja izrađivali svoj plan.
Radionica Razmišljam o budućnosti – Tko sam? usmjerena je na osobne karakteristike važne za profesionalno usmjeravanje i izbor područja kojim se žele baviti. Učenici sedmog razreda upoznali su se s konceptom profesionalnog razvoja i osnovnim pojmovima potrebnim za upoznavanje sebe, opisivali su i osmišljavali definicije pojmova: interesi, sposobnosti, vrijednosti, ličnost, uloga i stručnost te ih analizirali u odnosu na sebe.
Voditeljica radionica bila je Renata Glavica, školska psihologinja.