preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

 

 

Raspored zvonjenja

Vozni red autobusa

List za roditelje

Projekti u našoj školi

E-knjige

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školska knjižnica

Šetnja školom


Korisni linkovi

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 2027885
Ovaj mjesec: 5961
Ovaj tjedan: 1162
Danas: 6
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
MEDIJACIJA U ŠKOLI
Autor: Snježana Mihočka, 29. 3. 2012.

Tijekom prvog i drugog polugodišta ostvaren je projekt u 5.a razredu na temu medijacije – miroljubivog posredovanja u sukobima. Učenici su tijekom šest radionica putem igre i igrokaza o Tonki i Draženu učili kako posredovati u sukobu i miriti sukobljene strane.


Učenici su naučili kako aktivno slušati druge, zašto je važno parafraziranje u komunikaciji i koje sve vrste komunikacije postoje.

Projekt je ostvaren prema programu rada Udruge Mali korak iz Zagreba, modul Spajalice, a vodila ga je pedagoginja.

 

 

Tijek aktivnosti u projektu:

Razredni projekt: MEDIJACIJA

MIROLJUBIVO RJEŠAVANJE SUKOBA

 Cilj projekta:

 1.     osposobljavanje učenika i razrednika u razvijanju vještina mirenja i miroljubivog rješavanja sukoba u školi i obitelji

 2.     poticanje komunikacijskih vještina

 3.     razvijanje umijeća aktivnog slušanja

 Voditeljica  projekta:

Stručno- razvojna služba škole:

a)     Pedagoginja: Jasna Relja

 Sudionici projekta:

b)    Razrednica Sanja Kapusta

c)     Učenici 5.a

 Vrijeme odvijanja projekta: listopad 2011. – ožujak 2012.

 

Tijek aktivnosti:

 RADIONICE ZA UČENIKE – MODUL «SPAJALICE»

 

SADRŽAJ

OBLIK RADA

VRIJEME

1.     Što je sukob, a što suradnja?

CILJ: osvijestiti situaciju ponašanja u sukobu, zašto dolazi do sukoba, oblici suradnje, što je važno za suradnju

 

Plakat magarčića

 

Vježba: Dinosaura

 

45 min

2.     Najčešći stilovi ponašanja u sukobu

CILJ: osvijestiti načine ponašanja u sukobu i što koji način donosi

Plakat: Opisi životinja i stilova ponašanja

Vježba suradnje: stisak ruku

 

45 min

3.     Mogući ishodi sukoba

 

CILJ: prepoznati moguće ishoda sukoba i koji je najpoželjniji

Ponavljanje sadržaja prošlih susreta kroz igru: Neka ustanu svi koji…

Igra u parovima i izvlačenje lica koji izražava zadovoljstvo ili nezadovoljstvo rješenjem sukoba

 

45 min

4.     Faze medijacije

 

CILJ: vježbanje prve i druge faze medijacije

 

Vježba: igra uloga Tonka i Dražen

 – uloga medijatora

45 min

5.     Faze medijacije

 

CILJ: vježbanje treće i četvrte faze medijacije – traženje rješenja

 

Vježbe: igra uloga Tonka i Dražen,

-          pronalaženje rješenja

 

45 min

6.     Evidencija sukoba u školi

 

CILJ: evidencija o stvarnim sukobima u školi, donošenje odluke o ulasku u tim, medijatore – spajalice

 

Izrada sporazuma i evidencije sukoba

 

45 min

 

Literatura:

1.     Uzelac, M. (2000.), Za Svemire, Zagreb,mali korak:priručnik miroljubivog rješavanja sukoba u osnovnoj i srednjoj školi

 

 

mr.sc  Jasna Relja, pedagoginja savjetnica

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju