« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Tijekom prvog i drugog polugodišta učenici nekoliko razreda predmetne nastave sudjelovali su u razrednom projektu o asertivnom ponašanju i komunikaciji. Na nekoliko sati razrednog odjela upoznali su vještine verbalne i neverbalne komunikacije, vježbali ja-poruke, aktivno slušanje i parafraziranje. S istom temom upoznati su i roditelji 7.a na roditeljskom sastanku.
Jasna Relja, pedagoginja
Ana Matijević, razrednica 8.c, Željka Damjanić, razrednica 7.b, Dubravka Vajdić, razrednica 7.a
SKUPINA:
CILJ PROJEKTA:
FOND SATI:
TEME ZA UČENIKE:
Tema | Sastavnice teme | Nastavna sredstva |
1.STILOVI PONAŠANJA U KOMUNIKACIJI |
a) Stilovi ponašanja b) Osjećaji c) Moralne vrijednosti |
Plakati: stilovi ponašanja Radni listovi |
2.ASERTIVNO PONAŠANJE |
a) Usporedba ponašanja: pasivno, agresivno, asertivno b) Posljedice ponašanja |
Radni listovi |
3.JA-GOVOR |
a) ja-poruke b) ti-poruke c) vještina asertivnosti |
Kartice govornih situacija |
4.NEVERBALNA KOMUNIKACIJA |
a) Osobine neverbalne komunikacije b) Odnos verbalnih i neverbalnih poruka |
Plakat Radni listovi Evaluacijski listići |
TEME ZA RODITELJE:
Tema | Sastavnice teme | Nastavna sredstva |
1. ELEMENTI KOMUNIKACIJSKOG PROCESA |
|
P.P. PREZENTACIJA |
2. AKTIVNO SLUŠANJE |
|
P.P. PREZENTACIJA |
PREDSTAVLJANJE :
-roditeljski sastanak: program ostvaren s učenicima i evaluacijski rezultati
-ŠkolskI list, List za roditelje
LITERATURA:
1. Uzelac, M. i sur. (2008.): Radionice za roditelje, Zagreb, Mali korak
2. Uzelac, M. (2000.): Za svemire, Zagreb, Mali korak
3. Delač Hrupelj, J i sur. (2000.): Lijepo je biti roditelj, Zagreb, Creativa
Koprivnica, 28. 11. 2011.
Pripremila:
mr.sc.Jasna Relja, pedagoginja savjetnica