preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

 

 

Raspored zvonjenja

Vozni red autobusa

List za roditelje

Projekti u našoj školi

E-knjige

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školska knjižnica

Šetnja školom


Korisni linkovi

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 2026454
Ovaj mjesec: 4531
Ovaj tjedan: 1603
Danas: 230
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
RADIONICE ZA UČENIKE O ASERTIVNOJ KOMUNIKACIJI
Autor: Snježana Mihočka, 30. 3. 2012.

Tijekom prvog i drugog polugodišta učenici nekoliko razreda predmetne nastave sudjelovali su u razrednom projektu o asertivnom ponašanju i komunikaciji. Na nekoliko sati razrednog odjela upoznali su vještine verbalne i neverbalne komunikacije, vježbali ja-poruke, aktivno slušanje i parafraziranje. S istom temom upoznati su i roditelji 7.a na roditeljskom sastanku.


RAZREDNI PROJEKT: ASERTIVNO PONAŠANJE I VRŠNJAČKA KOMUNIKACIJA

VODITELJI PROJEKTA:

  • Jasna Relja, pedagoginja

  • Ana Matijević, razrednica 8.c, Željka Damjanić, razrednica 7.b, Dubravka Vajdić,    razrednica 7.a

 

SKUPINA:

  • učenici 7.a i 7.b, 8.c razreda
  • roditelji 7.a

 

CILJ PROJEKTA:

  • upoznati učenike i roditelje s elementima komunikacijskog procesa i njegovim zakonitostima i pravilima
  • razviti kod učenika i roditelja kompetencije pravilne komunikacije i asertivnog ponašanja

 

VRIJEME:

      • studeni 2011. do ožujak 2012. godine

 

FOND SATI:

  • radionice s učenicima: 4 sata
  • radionice s roditeljima: 1 sat

 

TEME ZA UČENIKE:

Tema Sastavnice teme Nastavna sredstva
1.STILOVI PONAŠANJA U KOMUNIKACIJI

a)      Stilovi ponašanja

b)      Osjećaji

c)      Moralne vrijednosti

Plakati: stilovi ponašanja

Radni listovi

 
2.ASERTIVNO PONAŠANJE

a)      Usporedba  ponašanja: pasivno, agresivno, asertivno

b)      Posljedice ponašanja

Radni listovi

 
3.JA-GOVOR

a)      ja-poruke

b)      ti-poruke

c)      vještina asertivnosti

Kartice govornih situacija
4.NEVERBALNA KOMUNIKACIJA

a)      Osobine neverbalne komunikacije

b)      Odnos verbalnih i neverbalnih poruka

Plakat

Radni listovi

Evaluacijski listići

 

TEME ZA RODITELJE:

Tema Sastavnice teme Nastavna sredstva
1. ELEMENTI KOMUNIKACIJSKOG PROCESA
  1. Elementi komunikacijskog procesa
  2. Što nije dobro u komunikaciji činiti
  3. Osobine neverbalne komunikacije
P.P. PREZENTACIJA
2. AKTIVNO SLUŠANJE
  1. dekodiranje osjećaja i potreba
  2. aktivno slušanje
  3. govor prihvaćanja
  4. ja-poruke, ti-poruke
  5. vještine asertivnosti
P.P. PREZENTACIJA

 

PREDSTAVLJANJE :

-roditeljski sastanak: program ostvaren s učenicima i evaluacijski rezultati

-ŠkolskI list, List za roditelje

 

LITERATURA:

1. Uzelac, M. i sur. (2008.): Radionice za roditelje, Zagreb, Mali korak

2. Uzelac, M. (2000.): Za svemire, Zagreb, Mali korak

3. Delač Hrupelj, J i sur. (2000.): Lijepo je biti roditelj, Zagreb, Creativa

 

Koprivnica, 28. 11. 2011.

 

Pripremila:

mr.sc.Jasna Relja, pedagoginja savjetnica





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju