« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Razredne novine šestih razreda nastale su kao rezultat projektnog zadatka u kojem su učenici pokazali znanje uređivanja teksta u programu MS Word. Učenici su dobili zadatak kreirati i urediti dokument koji sadrži tekst, 2 crteža i tablicu.
Projektni zadatak i detaljne upite za izradu zadatka učitani su na Yammer u razrednu grupu svakog razreda. Prije samog početka rada učencima su ponuđene teme za izradu projektnog zadatka. Tako su učenici mogli napisati putopis, članak o računalnoj igri, popoularnoj glazbi, razvoju glazbe, modi, likovnoj umjetnosti, sportu, članak o izabranom romanu za mlade, i napisati svoju priču.
Kako bi znali kako treba izraditi projektni zadatak, učenici su dobili rubriku sa detaljnim uputama. Ovaj zadatak osmislila je i provela nastavnica Đurđica Lucek, na satovima informatike.
Projektni zadatak učenici su izrađivali 4 školska sata.
Učiteljica informatike
Đurđica Lucek
RAZREDNE NOVINE
https://issuu.com/visnjavisnjic/docs/_esti_a_3
https://issuu.com/visnjavisnjic/docs/_esti_b_1
https://issuu.com/visnjavisnjic/docs/_esti_c_5
U sklopu nastavne cjeline Rješavanje problema i programiranje učenici 6. razreda napisali su svoje prve programe za upravljanje radom mikrobitovima. Tom prigodom osmislili su programe koji su pomoću mikrobita ispisivali sličice, tekst i brojke, te se koristili tipkama za standarsni ulaz podataka na mikrobitu.
Učenici su pokazali veliku motiviranost za ovakav način izvođenja nastave. Uz pomoć mikrobita uočili su mogućnosti koje pruža programiranje, te su pokazali zanimanje za pisanjem programa koji upravljaju radom mikrobitova.