« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Zašto ljudi kupuju, zašto se proizvodi reklamiraju i s kojim ciljem, na koji način reklame privlače kupce, utječu na ponašanje ljudi i pridonose stvaranju potrošačkog društva, bila su pitanja o kojima su raspravljali učenici 4. razreda u druženju sa školskom knjižničarkom.
Učenici su prepoznali vrste reklama u medijima, utvrdili njihova obilježja, pozitivne i negativne karakteristike, uočili snagu utjecaja reklama na mišljenja, stajališta i ponašanja ljudi te kritički promišljali o reklamnim porukama iz konkretnih primjera reklama. Naučili su zašto je važno planirati kupnju i kako se odgovorno ponašati prema potrošnji te na taj način ostvarili ishode kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja.