2016-04-29 11:57:40

Istaknuli se u Aktivnosti SVI ZA+JEDNO 5.b i 6.a

Ove godine smo ostvarili aktivnost u okviru Razvojnog plana škole pod nazivom „Svi za+jedno“ s ciljem razvoja i poticanja socijalnih vještina učenika. Uočili smo potrebu razvijanja bontona i definiranja normi pristojnog ponašanja u razredu i školi.

Cilj aktivnosti je bio potaknuti zajedništvo u razredu, razvijati prihvatljive oblike ponašanja te jačanje moralnih vrijednosti kod učenika, razvijanjem osjećaja solidarnosti, poštovanja, pristojnosti, suradnje, razumijevanja i zajedništva. U okviru aktivnosti zadatak je osvijestit  cijeli razred, na njihove mogućnosti pomaganja i utjecaja jednih na druge te na prepoznavanje jakih strana razreda kao zajednice koja može biti svakom učeniku poticaj i pomoć u rastu i razvoju.
Tijek aktivnosti:
1. razrednik upoznaje učenike na Satu razrednika sa ciljem aktivnosti na način da osvijesti jake i slabe strane razreda, kojim vrijednostima teže, koji cilj si kao razred žele postaviti u ovoj aktivnosti i da shvate međusobnu interakciju i ulogu u razredu i na vrijednost svakog pojedinca u razredu. Na uvodnom satu bilo bi dobro izraditi zajednički plakat sa ciljem aktivnosti koje su odredili sami učenici i na plakat staviti logo i naziv ove aktivnosti (prijedlog SR i logo nalaze se u nastavku)
2. razrednik i razredno vijeće na kraju svakog mjeseca ocjenjuju ocjenom od 1 do 5 razred kao cjelinu prema navedenim kriterijima tako da svoju ocjenu javljaju pedagoginji 
3. učenici razreda također na kraju mjeseca ocjenjuje sebe prema navedenim kriterijima s kojima ih upoznaje razrednik, a razrednik ocjenu javlja pedagoginji
4. od ocjena učitelja i učenika izvodi se prosječna ocjena razreda za svaki mjesec i po završetku aktivnosti, ona će biti dostupna samo razredniku po uvidu u evidenciju kod pedagoginje.
5. aktivnost traje od studenog 2015. do kraja veljače 2016.. a na školskom panou predstavlja se razred koji je dobio najvišu ocjenu u Aktivnosti „Svi za+jedno“ po završetku aktivnosti
6. pri procjeni treba uzeti u obzir  učenike s razvojnim teškoćama (problemi u učenju, ponašanju i emocionalnim problemima) koji u skladu s njima otežano usvajaju socijalne vještine i sporije se uklapaju u zajednicu te  njihove teškoće trebaju biti uzete u obzir
7. ova aktivnost je proces odgojno-obrazovnog djelovanja škole i cilj je kontinuirano razvijati kod učenika prihvatljive oblike ponašanja kroz dulje vremensko razdoblje i ne smije biti razlog pritiska na razred
8. ove godine u ovu aktivnost predviđeno je da se uključe razrednici i članovi RV na dobrovoljnoj osnovi
9. ova aktivnost nije zamišljena kao natjecanje i konkurencija između razrednika i razreda nego kao procjena ponašanja učenika s ciljem razvijanja vještina samovrednovanja.
KRITERIJI ZA PRAĆENJE RAZREDA KAO ZAJEDNICE:
1. praćenje nastave (aktivnost na nastavi, radna atmosfera, disciplina)
2. izvršavanje školskih obaveza (pisanje domaćih zadaća, nošenje školskog pribora i opreme, urednost radnog mjesta)
3. komunikacije s učiteljima (poštovanje, pristojnost, iskrenost)
4. komunikacije između vršnjaka (solidarnost, pristojnost, pomaganje, zajedništvo)
Na kraju aktivnosti dva razreda su ostvarila najbolje rezultate. To su 6.a i razrednica sanja Antolić te 5.b i razrednik Ivan Piskač. Učenici su nagrađeni diplomama, izletom po našoj županiji te su istaknuti i na Učiteljskom vijeću. Čestitamo!


 

Jasna Relja

 


Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica