2019-05-27 10:40:11

ČETIRI PROJEKTA NAŠE ŽUPANIJE NA DRŽAVNOJ SMOTRI PROJEKATA IZ GRAĐANSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA

Agencija za odgoj i obrazovanje i Ministarstvo znanosti i obrazovanja ove su godine organizirali 21. po redu Državnu smotra projekata iz Građanskog odgoja i obrazovanja za učenike osnovnih i srednjih škola. Smotra je održana u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu 20. svibnja 2019. Na Smotri su se mogli vidjeti projekati iz Republike Hrvatske, njih oko 80.

 

Na Smotri su bila prikazana četiri projekata naše Županije.

PETKO – spremnici za plastiku, OŠ „Đuro Ester“ Lahor kroz život , OŠ Legrad Život ne možeš prepisati od drugog, OŠ Ferdinandovac Trbuhom za kruhom?, OŠ Virje

Učenici koji su predstavljali projekte bili su:

Dora Gabaj (4.r.) – OŠ Legrad Vinko Baranašić (4.r.) – OŠ Legrad Melani Slaviček (4.r.)  – OŠ Legrad Nika Šenji (5.r.)  – OŠ Legrad Ema Bevanda (8. r.) – OŠ Ferdinandovac  Nikola Kolar (8. r.) – OŠ Ferdinandovac  Patricija Topolčić (8. r.) – OŠ Ferdinandovac Marija Nika Turbelija (8. r.) – OŠ Ferdinandovac Lana Babec (8.r.) – OŠ Virje                                                Iva Puškaš   (8.r.) - OŠ Virje                                     Simona Vincek (8.r.) - OŠ Virje                                                      Antun Gregar-Hrženjak         (8.r.) - OŠ Virje Jan Jelak (4.r.) – OŠ „Đuro Ester“                     Magdalena Pehman (4.r.) – OŠ „Đuro Ester“                    Leon Strelec (4.r.) – OŠ „Đuro Ester“ Mija Mišura (4.r.) – OŠ „Đuro Ester“

 

Mentori:

Tamara Marcinjaš, OŠ Legrad

Brankica Šeničar, OŠ Ferdinandovac

Ivana Dautanec i Sonja Kalanj, OŠ Virje

Biserka Knez, OŠ „Đuro Ester“

Uz učenike i učiteljice Smotri su prisustvovale Jasna Kraljić Cmrk i Sanja Prelogović kao suci procjenitelji projektima na državnoj smotri.

Učenici i njihovi mentori, kroz svoje projekte, upoznavali su Ustav Republike Hrvatske, stjecali odgovarajuće znanje, razvijali vještine i stavove koji su im potrebni da se razviju u informirane, učinkovite i odgovorne građane koji će štititi i unapređivati razvoj ustavne demokracije u Republici Hrvatskoj, pa time i temeljna ljudska i građanska prava svake osobe u njoj. Učenici su u svom radu primjenjivali aktivne metode učenja i poučavanja: projektno učenje, suradničko učenje, učenje u paru, igranje uloga, simulacije, rješavanje problema, socijalno učenje korištenjem informacijskih i komunikacijskih tehnologija i dr.

 

 

Sanja Prelogović


Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica