2023-10-12 14:00:00

Obilježili smo međunarodni dan mentalnog zdravlja u školi - 10. listopada

Povodom Svjetskog dana mentalnog zdravlja koji se svake godine obilježava 10. listopada važno je osvijestiti potrebu brige o mentalnom zdravlju djeteta i svih članova obitelji.
Mentalno je zdravlje stanje u kojemu osoba ostvaruje svoje sposobnosti, može se nositi sa stresom svakodnevnog života, raditi produktivno i plodno te dobro surađivati s drugima, biti zadovoljna i pridonositi pozitivno svojoj zajednici.

U školi smo ostvarili brojne aktivnosti i na taj način obilježili ovaj dan.

 

NAZIV AKTIVNOSTI 

UČITELJ 

RAZRED  

 

Predstavljanje slikovnice o mentalnom zdravlju 

 

Jasna Relja 

 

5.abc 

Za dobar osjećaj - radionica,  

izrada infografika i letaka 

Nikolina Sabolić 

Novinarska grupa 

 

Volim...volim....se igrati... 

(Igranje igara koje vole i predlože učenici) 

Maja Sinjeri 

 

1.a 

Igrom do zdravog uma 

Biserka Knez 

1.b 

Dobri prema sebi  

Valentina Galinec 

8. ab 

 

Budi svoj prijatelj  

Petra Štefanec Latin 

2.a 

Slikovni frazeološki rječnik – frazemi koji opisuju različita emocionalna stanja 

          Sanja Kapusta  

6. i 8. r. 

A Teen Survival Guide  

 Mirjana Mihalec 

 

7ab 

Razred 2.a u radionici Budi svoj prijatelj. Na početku smo nabrajali pozitivne osobine te su učenici u fotografiju ogledala upisali svoje pozitivne osobine. Pričali smo kako pomažemo prijateljima kad su loše volje, kad nešto ne naprave dobro, a kakvi smo prema sebi kad mi pogriješimo te zaključili da se trebamo ponašati prema sebi suosjećajno kako se ponašamo i prema prijateljima kad pogriješe. Za kraj su dobili savjete kako postati svoj prijatelj.

 

 

Novinarska grupa u izradi plakata i letaka o mentalnom zdravlju

 

Na nastavi hrvatskoga jezika učenici šestih i osmih razreda su izrađivali slikovne frazeološke rječnike primarnih emocija vezanih uz nastavnu cjelinu Riječ u izražavanju.  Učenici su osvijestili kako njihov materinji jezik obiluje velikim brojem frazema koji opisuju različita emocionalna stanja, primjerice: Srce je sišlo u pete; Imati više sreće više nego pameti; Ustati na lijevu nogu; Držati palce; Osmijeh od uha do uha; Ljut kao ris itd.

 

 

Radovi 1.a i 1.b razreda u radionicama: Volim se igrati i Igrom do zdravog uma.

 

Na satu engleskog jezika u 7. a i 7. b razgovarali smo o problemima mladih koji narušavaju mentalno zdravlje te smo radili plakat na temu A Teen Survival Guide na kojem smo izdvojili pet učestalih problema te savjete učenika kako ih riješiti.

 

 

Na Vijeću učenika razgovaralo se o pravilima za očuvanje mentalnog zdravlja i izrađivalo plakate.

 

Mentalno zdravlje dio je općeg zdravlja i bez mentalnog zdravlja nema niti općeg zdravlja djeteta. Stoga skrbiti o mentalnom zdravlju znači skrbiti o zdravlju općenito, a osobito je važno čuvati mentalno zdravlje u ranoj životnoj dobi, posebno u školskoj dobi djeteta. Preduvjeti dobrog mentalnog zdravlja školskog djeteta su: svakodnevna igra na svježem zraku, poštovanje djeteta i učenje djeteta poštovanju drugih, razumijevanje svojih i tuđih osjećaja, dobra suradnja s drugima i njegovanje prijateljstava i općenito njegovanje pozitivne i optimistične atmosfere u obitelji.

 

 

Koordinator:

Pedagoginja Jasna Relja

 


Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica