preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

 

 

Raspored zvonjenja

Vozni red autobusa

List za roditelje

Projekti u našoj školi

Tražilica
E-knjige

Kalendar
« Prosinac 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školska knjižnica

Šetnja školom


Korisni linkovi

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 2021131
Ovaj mjesec: 6717
Ovaj tjedan: 749
Danas: 93
Pilot projekt – „e-Škole: Uspostava sustava digitalno zrelih škola“

Uspješnu informatizaciju potrebno je razumjeti kao dugoročnu stratešku viziju školstva. Ona podrazumijeva daljnji razvoj nastavnih planova, načina učenja i poučavanja, stručno usavršavanje nastavnika i školskih rukovodećih kadrova uz korištenje IKT-a. Takav oblik usavršavanja omogućuje  nam pilot projekt e-Škole uz veliku podršku osnivača Grada Koprivnice koji nam je dao podršku prilikom prijave na istoimeni natječaj.

Informatizacija poslovnih procesa u školama je proces kojim će se osigurati transparentnost poslovanja i opća dostupnost podataka, kao i njihova objedinjenost, brže i sigurnije poslovanje te općenito, učinkovitije poslovanje škola. Školski sustavi obrade podataka (SIPU) će biti kompatibilni s centralnim sustavom za zaprimanje podataka čime će osigurati jednostavan, brz i transparentan nadzor poslovanja škola, kako osnivačima (jedinicama lokalne samouprave), tako i državi, odnosno nadležnom ministarstvu. Ovakav će sustav, između ostalog, omogućiti i učinkovitije predviđanje potreba, kako na razini škola, tako i na razini jedinica lokalne samouprave i same države.

Informatizacija nastavnih procesa predstavlja ukupnost svih oblika primjene informacijskih i komunikacijskih tehnologija u nastavi i ključna je s obrazovne strane projekta. Ona obuhvaća računalnu opremu i digitalni obrazovni sadržaj, bežični internet u cijeloj školi te obrazovanje i podršku nastavnicima u provedbi e-nastave. Dugoročno gledano, ideja informatizacije školstva bi trebala pridonijeti tome da će u budućnosti sva djeca moći nastavu pratiti putem digitalnih obrazovnih sadržaja i uređaja poput: tableta, prijenosnog računala, mobitela ili slično. Ovim projektom stavlja se naglasak na modele razvoja digitalnih obrazovnih sadržaja kao i na sam razvoj sadržaja, koji će nastavnicima omogućiti da iskoriste sve prednosti koje im pruža informatizacija za učinkovitije postizanje ishoda učenja kod svakog učenika.

Projekt e-Škole predviđa postupni, dobrovoljni prelazak na digitalni sadržaj u kojem će ključnu ulogu imati nastavnici, kao sudionici svakog obrazovnog procesa, kako u prošlosti, tako i u budućnosti. Uz pomoć projekta svaki naš nastavnik krajem 2016. godine opremljen je tablet računalom (38 komada), STEM nastavnici hibridnim računalom (8 komada) i pedagoška služba, knjižničarka i ravnateljica prijenosnim računalom (5 komada). Postavljana je internetska mreža i pametne učionice s 30 tableta za učenike i po jedan pametni ekran (računalo) postavljen je u učionici matematike i biologije. Osim toga, veliki doprinos je i Grada Koprivnice koji je opremio informatičke učionice s 34 stolna računala i koji nam osigurava tehničku podršku. Osim infrastrukture, koja je omogućena iz projekta i od Grada, zainteresiranim nastavnicima i STEM nastavnicima je omogućena trajna i redovita edukacija od strane CARNeta i Algebre.

U okviru pilot projekta e-Škole u školskoj godini 2017./2018. „Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“ (pilot projekt u koji smo ušli 2015. godine) održano je u našoj školi nekoliko edukacija pod stručnim vodstvom voditeljice radionica Gordane Lohajner i Milke Fofonjke iz Algebre. Nastavnici različitih nastavnih predmeta imali su mogućnost prisustvovati radionicama, pratiti webinare i uključivati se na mnoge e-tečajeve koji su bili omogućeni u sklopu edukacija. Većina tih radionica, webinara i tečajeva bili su temeljeni na primjerima iz prakse iz različitih područja i na korištenju različitih alata za poučavanje i učenje učenika na njima pristupačniji način. S obzirom na veliki odaziv  na edukacije neki od naših nastavnika bili su pozvani na razna događanja u organizaciji CARNeta, Županijska stručna vijeća, Međužupanijske i Državne skupove, posjete drugim školama. Potaknuti projektom e-Škole pokrenut je i Erasmus+ projekt u kojem su pojedini članovi tima prisustvovali na višednevnim tečajevima i predavanjima vezanima uz IKT.

EDUKACIJE ZA UČITELJE U ORGANIZACIJI MZO CARNet ALGEBRA

4. 9. 2017.

R13 Osnove korištenja tableta i hibridnih računala

6. 9. 2017.

Podrška ravnateljima u razvoju digitalne zrelosti škola kroz strateški plan

25. 9. 2017.

W15 Matematika u školi - matematika u životu

31. 11. 2017.

W16 kurtrocks at OneNote and GeoGebra

20. 11. 2017.

R26 Repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja i primjena digitalnih obrazovnih sadržaja

15. 1. 2018.

RW3 Regionalni webinar ''Primjena IKT-a u nastavi računalstva i matematike'' (3/4)

17. 1. 2018.

R12 Korištenje opreme za održavanje nastave u interaktivnoj učionici i sustava za upravljanje nastavom

18. 1. 2018.

W4 Sustav za upravljanje nastavom u interaktivnoj učionici

22. 1. 2018.

Računalno razmišljanje i programiranje u višim razredima osnovne škole u sklopu novoga kurikuluma predmeta Informatike

30. 1. 2018.

Možemo li uklopiti istraživački pristup u redovitu nastavu matematike?

5. 2. 2018.

Prirodoznanstveni pristup

19. 2. 2018.

Osnove Javascript programskog jezika

28. 2. 2018.

Citiranje u digitalnom okruženju

5. 3. 2018.

RW4 Regionalni webinar "Primjeri dobre prakse" (4/4)

6. 3. 2018

Digitalno obrazovni sadržaji – matematika

19. 3. 2018.

Radionica: Digitalne tehnologije kao potpora praćenju i vrednovanju 1. dio

21. 3. 2018

Radionica: Digitalne tehnologije kao potpora praćenju i vrednovanju 2. dio

3. 4. 2018.

e-Škole: Stručno-savjetodavna podrška CARNet

3. 4. 2018.

Uvod u radionicu Moodle za učitelje

6. 4. 2018.

Radionica Moodle za učitelje

9. 4. 2018.

Kreiranje digitalnih (uredskih) dokumenata

13. 4. 2018.

Digitalne tehnologije u kreiranju kurikuluma

23. 4. 2018.

Digitalna tehnologija za potporu posebno odgojno-obrazovnim potrebama

10. 5. 2018.

Radionica: Kreiranje multimedijskih dokumenata i animacija

14. 5. 2018.

Kreiranje multimedijskih dokumenata i animacija

18. 5. 2018.

Radionica: Digitalna tehnologija za potporu posebno odgojno-obrazovnim potrebama

21. 5. 2018.

Obrazovni trendovi uz potporu digitalnih tehnologija

28. 5. 2018.

Digitalna tehnologija za suradnju s djelatnicima i učenicima svoje škole

11. 7. 2018.

Rješavanje problema prilikom korištenja i korištenjem digitalne tehnologije

13. 7. 2018.

Zaštita digitalnog sadržaja i pojedinca u digitalnom okruženju

28. 8. 2018.

Kontrola postojećeg stanja opreme u školi i savjetovanje od strane predstavnika CARNeta

 

EDUKACIJE U SKLOPU PROJEKTA ERASMUS+ VEZANE UZ IKT (ENGLESKA, PORTUGAL, ŠPANJOLSKA)

15. - 17. 10. 2017.

Empowerment in ICT skils technology enhanced learning, ENGLESKA

8. 2. 2018.

Inspire learners with digital culture, WEBINAR

11. - 16. 2 .2018.

Making sense of the world trough multimedia, PORTUGAL

12. - 16. 2. 2018.

Moodle 3: Introduction for teachers, ŠPANJOLSKA

19. - 24. 2. 2018.

ICT as tool for intercultural and media education, PORTUGAL

23. - 28. 4. 2018.

Mobile devices in education, PORTUGAL

 

OSTALE EDUKACIJE, USAVRŠAVANJA I POSJETI

27. 9. 2017.

Koordinator pilot projekta e-Škole Saša Špoljarić sudjelovao je na CECIIS konferenciji - Danu e-Škola u organizaciji CARNeta i Fakulteta organizacije i informatike na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu. 

 

8. - 11. 11. 2017.

Koordinator pilot projekta e-Škole Saša Špoljarić i nastavnici Ivan Piskač i Mihael Kivač sudjelovali su na 19. CARNetovoj korisničkoj konferenciji CUC2017 koja se pod nazivom „Povezani znanjem“ održala u Dubrovniku.

24. 11. 2017.

Koordinator pilot projekta e-Škole bio je na Studijskom posjetu Osnovnoj školi Dragutina Tadijanovića i Gimnaziji Vukovar.

15. 1. 2018.

Koordinator pilot projekta e-Škole Saša Špoljarić i nastavnik Mihael Kivač sudjelovali su uživo u organizaciji Regionalnog webinara u Vinkovcima.

Tijekom školske godine 2017./2018. održana su razna predavanja i radionice naših nastavnika i koordinatora pilot projekta e-Škole na temu uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije u poučavanju i e-Škole. U našoj školi odrađena su predavanja i radionice na Učiteljskom vijeću, na Aktivima razredne i predmetne nastave, na roditeljskim sastancima i na Vijeću roditelja, na razini županije na Županijskom stručnom vijeću građanskog odgoja i obrazovanja, na Županijskom stručnom vijeću geografije, na Županijskom stručnom vijeću glazbene kulture, Županijskom stručnom vijeću vjeronauka i dr. Osim radionica, webinara uspostavljena je i usluga stručno-savjetodavne podrške za primjenu IKT-a u nastavi. Nakon velikog broja održanih edukacija u našoj školi, odslušanih webinara i odrađenih predavanja na kojima su s velikom motivacijom sudjelovali djelatnici naše škole, redovito nam je pristizala i direktna stručno-savjetodavna podrška od strane CARNeta. U svakom polugodištu nekoliko stručnjaka za stručno-savjetodavnu podršku posjetili su našu školu i održali su grupno savjetovanje za SVE zainteresirane nastavnike i stručne suradnike. Sadržaj savjetovanja utemeljen je na programu edukacije koji se razvija i provodi u okviru projekta. Nakon odrađenih edukacija i svih aktivnosti pristigli su i rezultati vanjskog vrednovanja škole na temelju kojih smo napredovali u posljednje dvije godine iz digitalno osposobljene škole (3) do digitalno napredne škole (4).

 

DIGITALNO NAPREDNA ŠKOLA (4) - U školi se vrlo jasno prepoznaju prednosti IKT-a u svim aspektima djelovanja te djelatnici škole integriraju viziju i dugoročne ciljeve primjene IKT-a u sve svoje strateške dokumente i planove koji se provode i u praksi. Odgojno–obrazovni djelatnici koriste IKT za naprednije načine poučavanja i vrednovanja znanja te štite autorskim pravom vlastite sadržaje. Postoji i zajednički repozitorij sadržaja koji mogu koristiti odgojno-obrazovni djelatnici i učenici. Planira se i izvršava kontinuirano usavršavanje odgojno-obrazovnih djelatnika za stjecanje digitalnih kompetencija te se doprinosi razvoju istih kompetencija i kod učenika. Pristup različitim IKT resursima je moguć u većini prostorija škole, a nabavka te održavanje IKT resursa je planirana. Odgojno-obrazovni djelatnici škole su aktivni u IKT projektima te su vrlo aktivni u online komunikaciji i prezentaciji digitalnih sadržaja. Provodi se kontrola licenciranja programske potpore i vodi se računa o sigurnosnim aspektima korištenja IKT resursa.). Postoji još prostora za napredak što ćemo vjerujem i ostvariti uz Vašu pomoć i doprinos. Trenutno smo na dobrom putu primjene informacijsko komunikacijske tehnologije i s radošću iščekujemo novu opremu i daljnje edukacije koje će biti na korist nama u poučavanju i učenicima u učenju. Kao dokaz da smo na dobrom putu sada imamo i službenu potvrdu u obliku rezultata vanjskog vrednovanja škole od strane CARNeta i Fakulteta organizacije i informatike iz Varaždina.

preskoči na navigaciju