preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

Projekti u našoj školi

Logo škole

E-knjige

List za roditelje

Kalendar
« Svibanj 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školski list "Leteći razred"

 

 

 

 

Kada zvoni zvono?

 

Kada zvoni zvono?

Korisni linkovi
 

Šetnja školom

 

 


Korisni linkovi

 

 

 

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 1518086
Ovaj mjesec: 4382
Ovaj tjedan: 731
Danas: 155
 
Završio projekt „Čitamo mi u obitelji svi“

Nosili smo ruksak s knjigama u obitelji

Ove školske godine u našoj se školi provodio projekt „Čitamo mi u obitelji svi“ s učenicima 3. a i 3. c razreda. Projekt je održan s namjerom da se djeca potaknu na čitanje jer su učiteljice zapazile da učenici ne znaju pravilno pisati jer ne čitaju. 

 

Većina djece više voli sjediti pred kompjuterom i televizorom, a ovaj projekt pokazao nam je koliko je čitanje važno i potaknuo nas da više slobodnoga vremena provodimo čitajući.

Ruksak s knjigama svakog je tjedna posjetio jednu obitelj. Djeca su uživala čitajući i listajući knjige pjesama, priča, knjige o povijesti, prirodi sa svojim roditeljima i ukućanima. 3. a razred izrađivao je kreativne radove iz knjige „365 ideja koje možete ostvariti“, a učenici iz 3. c imali su priliku naučiti neke nove igre uz knjigu „Zavrti i zaigraj“. U naprtnjači su se nalazile i knjige za roditelje, koje su roditelji rado čitali.

Nakon što je naprtnjaču vratio u školu, svaki je učenik pred svojim razredom, učiteljicom i knjižničarkom predstavio dojmove čitanja u obitelji, koje je zabilježio u Bilježnicu dojmova.

Svi učenici jednakog su mišljenja da su ideja i projekt suuuuuuuuuuuuuuuuper. 

 

Ana Lucija Abramović, 3. a


 

 

 

Nacionalni projekt poticanja čitanja

Čitamo mi u obitelji svi

školska godina 2012./2013.

 

 

Projekt Čitamo mi u obitelji svi je:

-          nacionalni projekt – provodi se na razini države,

-          školski projekt – obuhvaća zajednički rad učitelja škole i školskog knjižničara s učenicima,

-          razredni projekt – uključuje sudjelovanje učenika pojedinog trećeg razreda u zajedničkoj aktivnosti – ČITANJU.

Pokrenut je 2011. godine u organizaciji Hrvatske mreže školskih knjižničara.

Ciljevi projekta su:

-          ukazati na važnost čitanja kao temelja daljnjeg obrazovanja,

-          naglasiti važnost roditelja kao uzora u procesu učenja čitanja,

-          razvijati čitalačke sposobnosti učenika,

-          razviti čitateljske navike učenika,

-          potaknuti pozitivan odnos prema čitanju kao kvalitetnom načinu provođenja slobodnog vremena

Najvažniji cilj: ZAJEDNIČKO DRUŽENJE KROZ ČITANJE U KRUGU OBITELJI.

Tijek projekta

Projekt je osmišljen prema načelu „putovanja“ knjižnične naprtnjače s knjigama od jednog do drugog učenika 3. razreda. Svakog petka odabire se jedan učenik koji nosi knjižničnu naprtnjaču doma. Naprtnjača gostuje u obitelji učenika 5 dana (do srijede). U srijedu učenik vraća ruksak s knjigama u školu.

U naprtnjači se nalaze zanimljive knjige iz 8 područja:

1. Roman, knjiga priča ili igrokaza hrvatskog književnika za djecu

2. Zbirka pjesama hrvatskog književnika za djecu

3. Roman hrvatskog pisca za roditelje

4. Slikovnica

5. Popularno-znanstvena knjiga iz područja prirodnih znanosti

6. Priručnik za odgoj djece

7. Priručnik za kvalitetno provođenje slobodnog vremena

8. Popularno-znanstvena knjiga o hrvatskoj povijesti, kulturi, tradiciji…

+ Knjiga dojmova

U tih 5 dana obitelj barem pola sata dnevno zajednički čita, pregledava i lista knjige, druži se u intimnoj atmosferi zajedničkog čitanja. Čitati se može na više načina; pola priče čita dijete, pola roditelj, dijete glasno čita ulomke članovima obitelji, roditelji čitaju djeci, svi istodobno čitaju u tišini. Knjige se ne trebaju pročitati u cijelosti, već jedan ulomak iz svake knjige. Nakon čitanja važno je razgovarati o pročitanom i skrenuti pozornost na značajne i vrijedne dijelove.

Dojmove, zanimljivosti, lijepe doživljaje zajedničkog čitanja obitelj upisuje u priloženu Knjigu dojmova. Po osobnoj želji svoju stranicu možete ukrasiti crtežima o pročitanom, fotografijama zajedničkog čitanja, pjesmom, sastavkom i sl.

Peti dan (u srijedu) dijete donosi naprtnjaču s knjiga u školu i nekoliko minuta prezentira razredu, učiteljici, knjižničarki kako se čitalo u njegovoj obitelji uz iznošenje dojmova i doživljaja. Na taj način učenik trenira usmeno izražavanje, javni nastup, potiče druge učenike na čitanje i izgradnju pozitivnog stava prema čitanju, izaziva njihovu radoznalost. Učenik također ostvaruje unutarnje zadovoljstvo kao vlastitu nagradu za čitanje.

Prilikom čitanja u obiteljskom krugu želimo vam mnogo smijeha, topline, igre i blizine!

 

Projekt podupiru:

-          Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta

-          Agencija za odgoj i obrazovanje

-          Ministarstvo kulture Republike Hrvatske

-          Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

-          Sveučilište u Zadru

-          Društvo hrvatskih književnika

-          Hrvatsko književno društvo

-          Hrvatsko čitateljsko društvo

 

Putovanje knjižnične naprtnjače u našoj je školi započelo 25. siječnja 2013. godine u 3. a i 3. c razredu.

Projekt vodi knjižničarka Nikolina Sabolić te učiteljice Dubravka Bijelić i Nada Čolak.

Fotografije zajedničkog čitanja vaše obitelji šaljite nam na e-mail adresu: knjiznica.gjuro.ester@kc.t-com.hr

Možete nas kontaktirati na br. telefona: 048/222-731 (školska knjižnica)

Svakako posjetite službenu web stranicu na kojoj možete saznati puno više o ovom projektu: www.knjiznicari.hr/ruksak

 

Ruksaci i Knjige dojmova

 

Knjige iz naprtnjače za 3.a razred

 

Knjige iz naprtnjače za 3.a razred

 

 

„ČITAMO MI U OBITELJI SVI“

 

U knjižničnoj naprtnjači koja putuje u obitelji učenika 3. a razreda nalaze se knjige:

1. Kovačević, Hrvoje. Tajna šutljivog dječaka. Zagreb : Znanje, 2008.

2. Škrinjarić, Sunčana. Kakva je to ljubav bila. Zagreb : Školska knjiga, 1995.

3. Gavran, Miro. Klara. Zagreb, Mozaik knjiga, 2010.

4. Schmidt, Sara. Dnevnik jednog psa. Zagreb, Naklada Nika, 2010.

5. Lacey, Minna. Promotri, zavoli, čuvaj : priroda oko nas. Zagreb : Neretva, 2008.

6. Niven, David. 100 jednostavnih tajni sretnih ljudi. Zagreb : Profil, 2000.

7. Watt, Fiona. 365 ideja koje možete ostvariti. Zagreb : Neretva, 2008.

8. Maleš, Dubravka ; Stričević, Ivanka. U Zagrebu jednoga jutra. Zagreb : Školska knjiga, 1995.

 

U knjižničnoj naprtnjači koja putuje u obitelji učenika 3. c razreda nalaze se knjige:

1. Čunčić-Bandov, Jadranka. Tinka Fakinka. Zagreb : Alfa, 2011.

2. Gardaš, Anto. Ljepši će postati svijet. Zagreb : Alfa, 2003.

3. Matanović, Julijana. Bilješka o piscu : neljubavni roman. Zagreb, Mozaik knjiga, 2008.

4. Hodak, Dane. Čudesno stablo. Zagreb : Naklada Nika, 2007.

5. Malam, John. Trojanski drveni konj : mitovi antičke Grčke. Zagreb : Naklada Nika, 2007.

6.Covey, Sean. 7 navika sretne djece. Zagreb : Mozaik knjiga, 2009.

7. Zavrti i zaigraj. Zagreb : Profil, 2012.

8. Kopjar, Mladen. Plamenko u lovu na mamuta. Zagreb : Školska knjiga, 2011.


 

U OŠ Đuro Ester započeo projekt Čitamo mi u obitelji svi

 

Naprtnjača započinje putovanje u obitelji Ane Lucije Abramović, 3.a

 

 

Naprtnjača započinje putovanje u obitelji Borne Kovačića, 3.c

 

Čitanje u obitelji Mije Sever

 

3.a u projektu ČMUOS

Čitanje u obitelji Patricije Jagarinec

Fotogalerija.

preskoči na navigaciju