Nakon proljetnog odmora učenici produženog boravka uživali su na još jednoj čajanci s tetom Julijom. Čitajući slikovnicu Što je bubamara čula na odmoru saznali su kakve je sve pustolovine doživjela dobro nam znana bubamara tijekom svog godišnjeg odmora. S obzirom na poznate vizure grada poput Big Bena, Londonskog oka, Buckinghamske palače, kao i prepoznatljivih crvenih autobusa na kat, prikazanih već na prvoj šarenoj ilustraciji slikovnice, učenici su otkrili da je bubamara odmarala u britanskoj prijestolnici, Londonu.

U londonskom zoološkom vrtu čula je razgovor poznatih nam lopova, Kršnog Kreše i Šašavog Saše, kako planiraju ukrasti majmunčića Miku i namamiti ga da za njih krade. Ovoga su puta planirali ukrasti, ni manje ni više, nego kraljičinu krunu iz njene palače i tako postati najbogatiji u gradu. Budući da tako velike krađe zahtijevaju najdomišljatije detektive, mala bubamara u tome nema konkurenciju. Njen je godišnji odmor u trenutku postao radni. Ponovno je osmislila genijalnu ideju te uz pomoć životinja iz zoološkog vrta i dva kraljičina vjerna psića Willowa i Hollyja u tako velikom gradu uspjela nadmudriti nepopravljive smutljivce. Umjesto kraljičine krune, u vreći su pronašli pseće kosti kojima su se potom osladile brojne pasmine pasa u parku.

Čitajući priču, zastali smo kod rečenice „Ali našoj bubamari zamisao jedna sine, prišapne je majmunčiću pa se vine u visine.“ Učenici su potom kreativno pisali što je sve bubamara mogla smisliti kako bi spasila majmunčića i kraljičinu krunu te nadmudrila smutljivce. Za navedeno su pokazali iznimnu zainteresiranost te smislili sjajne bubamarine ideje, od propadanja lopova u tajni podrum, zamijenjeno glasanje životinja i navođenje na krivi trag, bježanje majmunčića iz zoološkog vrta i dolazak policije sve do onih u kojima su lopovi pobijedili bubamaru.

Na radnom listiću učenici su uživali u potrazi na bubamarama smještenima na ilustraciji Londona. Pravilno su poredali redoslijed bubamarina upoznavanja tog glavnog grada Engleske, navodili životinje pomagače i odgovarali na postavljena pitanja o priči. Likovno su se izražavali crtajući godišnje doba tijekom kojeg je bubamara odmarala, koga su lopovi oteli i što su htjeli da za njih ukrade, kao i njima najzanimljiviji dio priče.

Priča je učenike ponovno podsjetila da je važno njegovati zajedništvo i raditi u timu te na taj način činiti dobre stvari. Sve su životinje pokazale pravo lavlje srce te nas time potaknule da i mi svakodnevno budemo plemeniti i iskreni, hrabri i neustrašivi te da uvijek budemo spremni pomoći u nevolji.

Budući da su učenici proveli još jedno ugodno poslijepodne u organiziranom vremenu produženog boravka, iskreno se vesele sljedećim bubamarinim dogodovštinama.

učiteljica u produženom boravku Petra Huđ

Skip to content