U mjesecu studenom učenici u produženom boravku čitali su novu priču drage nam spisateljice tete Julije. Ovoga puta upoznali su mačka Tima Tigrana. Tim je mačak uličnog svirača Freda koji mijauče baš snažno i glasno pa se njihova pjesma orli ulicama grada.
Jedno jutro, kada je svirač Fred jeo svoj slasni doručak, mačak Tigran otišao je u šetnju. Šetajući obližnjim ulicama susreo je lijepu i šarmantnu mačku Šapu u koju se na prvi pogled zaljubio. U međuvremenu Fred je svirao, ali drski lopov mu je zgrabio šešir sa zarađenim novčićima. Fred je potrčao da ga uhvati, ali je pao i slomio nogu te završio u bolnici na drugom kraju grada. Mačak Tim došao je prekasno na svoje staro mjesto da potraži Freda. Jako se rastužio misleći da ga je njegov svirač napustio. Vjerno ga je čekao nekoliko dana, bio je mršav i gladan. Šapica je to sve vidjela i odlučila pružati Timu topli dom. Tako je Tim zajedno sa Šapicom otišao k njenim vlasnicama. U njihovu je domu uživao, ali je ipak često mislio na svog prijatelja kojega su pustili iz bolnice i koji ga je bezuspješno tražio.
Tim Tigran u međuvremenu je postao otac trojice malih mačića: Milivoja, Suzane i Sebastijana Mrvice. Mačići su brzo naučili kako se ispravno mijauče, a najglasniji je bio Mrvica pa jedino njega nitko nije htio udomiti. Bez obzira što je uživao s obitelji, Tigran nije mogao zaboraviti Freda pa ga je odlučio pronaći. Nakon dugotrajnog lutanja i traženja, odjednom je čuo poznatu melodiju i ugledao svog izgubljenog vlasnika. Iako sretan što ga je pronašao, Tigran je znao da više nije isti ulični mačak. Nedostajala mu je njegova Šapica i čeznuo je za udobnosti kućnog života. Odjednom se pojavio Sebastijan Mrvica koji je odlučio preuzeti očevo mjesto i postati Fredov mačak pjevač.
Nakon čitanja priče učenici su iznosili svoje dojmove o priči. Svima se svidjela priča o uličnom mačku Timu i njegovim pustolovinama. Učenici su dopunjavali riječi pjesme uličnih svirača Freda i Tima koja se u priči nekoliko puta ponavlja. Odgovarali su na pitanja vezana uz priču, crtali likove koje si se spominju i poredali redoslijed događaja u priči. Potom su preuzeli uloge slikara i crtežima realno prikazali vjeran glazbeni dvojac.
Zaključili su da priča govori o prijateljstvu, odanosti, pravoj i snažnoj ljubavi te da je važno stvarati bliske i iskrene odnose. Učenici su čitajući priču osvijestili koliko su nam prijatelji značajni. Također, priča nas je poučila o poštivanju svoje obitelji, potrebi skladnih i kvalitetnih odnosa među njenim članovima, pružanju pomoći i bezuvjetne ljubavi. Uz slatki voćni čaj ovo je bila još jedna vesela čajanka za učenike trećih i četvrtih razreda u produženom boravku.
Fotogalerija: https://www.facebook.com/share/p/15bwduj8SB/
Učiteljica u produženom boravku Antonella Fučkar