I ove školske godine u programu produženog boravka provodi se projekt Čajanka s tetom Julijom. Julija Dolandson britanska je spisateljica poznata po duhovitim i zabavnim pričama kojima uveseljava mlade čitače. Kroz navedeni projekt učenike se želi inspirirati djelima tete Julije i pobuditi ljubav za čitanjem, znanjem i stvaranjem.

Za prvi susret u ovoj školskoj godini učenici 4. razreda polaznici produženog boravka čitali su zanimljivu priču – Zog i leteći liječnici. Iako su naše čajanke veoma vesele i žive, isprepletene dječjim žamorom, raznim mudrim pitanjima i zaključcima prva čajanka bila je malo tiša jer su prijatelji iz 3.a i 3.b razreda bili na terenskoj nastavi stoga je na ovoj čajanci uživalo samo troje učenika. Svatko od njih pročitao je priču o Zogu i njegovim prijateljima liječnicima te smo saznali kakve avanture čekaju spomenuto društvo.

Zog je zmaj koji je pohađao zmajsku školu, ali sada mu je dodijeljen zadatak da zajedno s vitezom Brzojašom Velikim i kraljevnom Zlatkom pomaže bolesnim ljudima i životinjama u cijelom kraljevstvu. Leteći liječnici prvu su pomogli morskoj sireni koju je sunce opeklo, dvorogom jednorogu maknuli su jedan rog, a prehlađenom lavu prepisali lijek za ozdravljenje. Vrijedi liječnici i njihov zmaj Zog pomažu svima i vrlo su cijenjeni. Nakon što Brzojaša i Zlatka odluče posjetiti Zlatkinog strica kralja nastali su problemi. Kralj smatra da njegova nećakinja kraljevna ne može biti liječnica pa je dade uhititi i zatvoriti. Međutim brzo je obolio od narančaste groznice. Zlatka je odlučila poslati Zoga i Brzojašu po potrebe lijekove: mljeveni rog od jednoroga, šmrcaj lava i sirenine ljuske od kojih je napravila lijek za kralja. Tri gutljaja tog čarobnog lijeka u potpunosti su izliječili kraljevu narančastu groznicu. Kralj je shvatio što je Zlatkin poziv, pokajao se, oslobodio je te veselo ispratio družinu iz dvorca. Leteći liječnici na krilima zmaja Zoga zadovoljno su krenuli u potragu za novim pacijentima koji se odmah nakon njihova posjeta osjećaju puno bolje, sretnije i zadovoljnije.

Nakon što su pročitali Zogove dogodovštine, učenici su razgovarali o svemu pročitanome i o tome iznosili vlastite dojmove. Rješavali su radne listiće na kojima su zaokruživali likove koji se spominju u priči, prepoznavali njihove osobine te nadopunjavali rečenice. Veliku maštovitost pokazali su pišući vlastite lijekove za izmišljenu školsku groznicu. Pogledali su animirani film te pronašli sličnosti i razlike između pročitane priče i pogledanog filma. Učenici su iznosili svoje želje što bi željeli biti kada odrastu te zaključili da u životu treba biti uporan, slijediti svoje snove i želje kako bi ostvarili željeni cilj. Uz topli čaj i ukusne napolitanke učenici 4. razreda uživali su u prvoj čajanci te prepuni dojmova nestrpljivo iščekuju novu koja nam slijedi idući mjesec.

Fotogalerija: https://www.facebook.com/share/p/1Cn18T8APx

Učiteljica u produženom boravku Antonella Fučkar

Skip to content