Tijekom Tjedna cjeloživotnog učenja, 29. 9. – 3. 10., učenici su sudjelovali na radionicama medijske i informacijske pismenosti pod vodstvom školske knjižničarke.
U radionici Asertivno ponašanje na društvenim mrežama učenici 5.a razreda su analizirali primjere pasivnog, asertivnog i agresivnog ponašanja, sudjelovali u raspravi, iznosili vlastita iskustva, osvješćivali vlastite reakcije na provokacije te davali prijedloge za asertivno komuniciranje u virtualnom svijetu.
Cilj radionice Uzori i vrijednosti bio je osvijestiti vrijednosti koje dobivamo od tradicionalnih uzora i onih na društvenim mrežama. Učenici 6.a razreda su razgovarali o vlastitim vrijednosti, kako i u kojim odnosima se one razvijaju. Raspravili su kako na razvoj vrijednosti utječu odnosi s članovima obitelji, vršnjacima, postavljeni ciljevi te na koji način vrijednosti utječu na razvoj i izražavanje stavova, uvjerenja i ponašanja. Usporedili su vrijednosti za čiji razvoj dobivaju poticaje od bliskih osoba iz stvarnog svijeta s vrijednostima koje dobivaju od osoba iz digitalnog svijeta.
U radionici Hrvatska književnost na mreži učenici 5.-ih razreda naučili su služiti se portalom e-lektire za potrebe čitanja cjelovitih književnih djela za lektiru. Upoznali su se s pojmovima digitalna knjiga, zvučna knjiga, videomamac te naučili pronaći druge vezane sadržaje i kreativne zadatke uz književno djelo na ovome portalu.
Nikolina Sabolić, prof., dipl. bibl.