preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

 

 

Raspored zvonjenja

Vozni red autobusa

List za roditelje

Projekti u našoj školi

E-knjige

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školska knjižnica

Šetnja školom


Korisni linkovi

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 2028224
Ovaj mjesec: 6300
Ovaj tjedan: 1501
Danas: 168
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Obilježen Svjetski dan pripovijedanja
Autor: Snježana Mihočka, 20. 3. 2024.

Povodom Svjetskog dana pripovijedanja, koji se obilježava 20. ožujka, učenici 3.a i 4.b razreda sudjelovali su na radionicama pripovijedanja i pričanja priča. Cilj radionica bio je poticanje asocijativnog mišljenja te vježbanje jezičnih, govornih i pripovjednih vještina.


 

Učenici 3.a razreda koji sudjeluju u projektu Čitanje ne poznaje granice, pod vodstvom učiteljice Nine Galinec i knjižničarke Nikoline Sabolić, gostovali su u 4.b razredu, kojem su u formi japanskog uličnog kazališta i pripovijedanja – kamishibai ispričali priču Kako zagrliti ježa. Priča je nastala prema istoimenoj slikovnici slovenskih autora Jane Bauer i Petra Škerla, koju su učenici čitali u sklopu rada na projektu u suradnji sa slovenskom školom Olge Meglič iz Ptuja. Učenici su prepričali sadržaj priče za koju su izradili vlastite ilustracije te je prikazali priču pomoću kutije za pripovijedanje – butai.

 

 

Učenici 4.b razreda koji sudjeluju u projektu Naša mala knjižnica, pod vodstvom učiteljice Jasne Tolnaj i knjižničarke Nikoline Sabolić, sudjelovali su na radionici pripovijedanja. Radionica je započela smišljanjem asocijacija na zadani motiv, u grupi i individualno. Nakon toga su pomoću slikovnih kartica pokušali grupno osmisliti priču povezujući rečenice u pripovjedni oblik. Za kraj su po uzoru na društvenu igru Alias opisivali motiv dobiven na kartici, dok su ostali učenici trebali pogoditi o kojem je motivu riječ.

 

 

Nikolina Sabolić, prof., dipl. bibl.

knjižničarka mentorica





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju