preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

 

 

Projekti u našoj školi

Tražilica
E-knjige

List za roditelje

Kalendar
« Kolovoz 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Kada zvoni zvono?

 

Kada zvoni zvono?

Šetnja školom

 

Školska knjižnica


Korisni linkovi

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 1688719
Ovaj mjesec: 973
Ovaj tjedan: 170
Danas: 62
Ruksak igre i znanja

Projekt je započeo školske godine 2016./2017., kao naš školski nasljednik nacionalnog projekta Čitamo mi u obitelji svi, i od tada se provodi s generacijama učenika trećih razreda matične i područne škole. Šareni ruksaci s različitim knjigama i društvenim igrama putuju među učenicima u razredu i okupiti njihovu obitelj u zajedničko druženje uz igru i čitanje.

Glavni cilj projekta je poticanje čitanja kao temelja za daljnje obrazovanje. Osim poticanja čitanja kao najvažnije vještine potrebne za uspješno učenje, ovaj projekt ima više ciljeva, a neki od njih su:

  • osvijestiti da iz knjiga možemo naučiti puno vrijednih stvari
  • osvijestiti značaj igre za psihofizički razvoj djeteta
  • kreativno i korisno ispuniti slobodno vrijeme
  • potaknuti čitanje iz znatiželje i zadovoljstva
  • potaknuti pozitivan stav prema čitanju i knjizi
  • družiti se s roditeljima i obitelji uz zajedničko čitanje, druženje i igranje igara
  • poticati kognitivni, motorički, govorni, jezični, socijalni i emocionalni razvoj djeteta igranjem igara
  • osvijestiti da na internetu možemo pronaći i čitati, ali i samostalno izraditi digitalnu priču
  • osvijestiti da u knjižnicama, osim lektira, ima najrazličitije knjižne građe za čitanje prema vlastitim interesima
  • osvijestiti da je knjižnica informacijsko središte škole u kojem se mogu pronaći odgovori na najrazličitija pitanja.

 

„Dječja igra je primarna djetetova potreba koja potiče cjelokupni psihofizički razvoj djeteta. Dječja igra potiče kognitivni, motorički, govorni, jezični, socijalni i emocionalni razvoj djeteta i važan je dio zdravog odrastanja te daje značajan doprinos fizičkom i mentalnom zdravlju djeteta. Djeca kroz igru uče, otkrivaju i upoznaju svijet oko sebe, upoznaju sebe i svoje mjesto u okolini, razvijaju kreativnost, doživljavaju zadovoljstvo, uče surađivati i rješavati probleme. Igra je proces koji predstavlja niz oblika učenja i socijalizacije kroz djetinjstvo i nužna je faza zdravog odrastanja. Zato je važno naglasiti da kompjutorske igrice nemaju obilježja igre i da tehnologija ne može zamijeniti dječju igru. Različite vrste dječjih igara poput igre s pravilima, fizičke igre, igre konstrukcije, igre uloga i brojne druge čine raznolikost dječje igre i  moraju biti dio dječjeg sazrijevanja“, istaknula je pedagoginja savjetnica Jasna Relja.

 

Svaki ruksak u dom učenika donosi različite knjige – strip, slikovnicu, dječji roman, popularno-znanstvenu knjigu, knjigu igara, priručnik za odgoj djece, digitalnu priču, dječji časopis te društvenu i edukativnu igru.

Ruksak će boravi u obitelji tjedan dana. Dojmove o čitanju i igranju učenici pišu u Bilježnicu dojmova te ih predstavljaju razredu pri povratku ruksaka u školu.

 

Ruksacima igre i znanja želimo sretno putovanje u domove učenika, a obiteljima veselo zajedničko druženje uz igru i čitanje!

 

Ruksaci zabave i znanja 

 

Ruksak zabave i znanja 2016.-2017​.

 

Ruksak zabave i zanja 2017.-2018. - 3.a

 

Ruksak zabave i znanja 2017.-2018. - 3.b​

 

Ruksak zabave i znanja 2018.-2019. - 3.r.PŠ

 

Ruksak igre i znanja 2019.-2020. - 3.a​

 

Ruksak igre i znanja 2019.-2020. - 3.b​

 

Ruksak igre i znanja 2019.-2020. - 3.b​

 

Ruksak igre i znanja 2019.-2020. - 3.c - knjižničarka Nikolina Sabolić​

 

Ruksak igre i znanja 2019.-2020. - 3.c​

 

Ruksak igre i znanja 2019.-2020. - 3.r.PŠ

preskoči na navigaciju