preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

 

 

Raspored zvonjenja

Vozni red autobusa

List za roditelje

Projekti u našoj školi

Tražilica
E-knjige

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školska knjižnica

Šetnja školom


Korisni linkovi

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 2019162
Ovaj mjesec: 4748
Ovaj tjedan: 559
Danas: 5
 
Završio projekt „Čitamo mi u obitelji svi“

Nosili smo ruksak s knjigama u obitelji

Ove školske godine u našoj se školi provodio projekt „Čitamo mi u obitelji svi“ s učenicima 3. a i 3. c razreda. Projekt je održan s namjerom da se djeca potaknu na čitanje jer su učiteljice zapazile da učenici ne znaju pravilno pisati jer ne čitaju. 

 

Većina djece više voli sjediti pred kompjuterom i televizorom, a ovaj projekt pokazao nam je koliko je čitanje važno i potaknuo nas da više slobodnoga vremena provodimo čitajući.

Ruksak s knjigama svakog je tjedna posjetio jednu obitelj. Djeca su uživala čitajući i listajući knjige pjesama, priča, knjige o povijesti, prirodi sa svojim roditeljima i ukućanima. 3. a razred izrađivao je kreativne radove iz knjige „365 ideja koje možete ostvariti“, a učenici iz 3. c imali su priliku naučiti neke nove igre uz knjigu „Zavrti i zaigraj“. U naprtnjači su se nalazile i knjige za roditelje, koje su roditelji rado čitali.

Nakon što je naprtnjaču vratio u školu, svaki je učenik pred svojim razredom, učiteljicom i knjižničarkom predstavio dojmove čitanja u obitelji, koje je zabilježio u Bilježnicu dojmova.

Svi učenici jednakog su mišljenja da su ideja i projekt suuuuuuuuuuuuuuuuper. 

 

Ana Lucija Abramović, 3. a


 

 

 

Nacionalni projekt poticanja čitanja

Čitamo mi u obitelji svi

školska godina 2012./2013.

 

 

Projekt Čitamo mi u obitelji svi je:

-          nacionalni projekt – provodi se na razini države,

-          školski projekt – obuhvaća zajednički rad učitelja škole i školskog knjižničara s učenicima,

-          razredni projekt – uključuje sudjelovanje učenika pojedinog trećeg razreda u zajedničkoj aktivnosti – ČITANJU.

Pokrenut je 2011. godine u organizaciji Hrvatske mreže školskih knjižničara.

Ciljevi projekta su:

-          ukazati na važnost čitanja kao temelja daljnjeg obrazovanja,

-          naglasiti važnost roditelja kao uzora u procesu učenja čitanja,

-          razvijati čitalačke sposobnosti učenika,

-          razviti čitateljske navike učenika,

-          potaknuti pozitivan odnos prema čitanju kao kvalitetnom načinu provođenja slobodnog vremena

Najvažniji cilj: ZAJEDNIČKO DRUŽENJE KROZ ČITANJE U KRUGU OBITELJI.

Tijek projekta

Projekt je osmišljen prema načelu „putovanja“ knjižnične naprtnjače s knjigama od jednog do drugog učenika 3. razreda. Svakog petka odabire se jedan učenik koji nosi knjižničnu naprtnjaču doma. Naprtnjača gostuje u obitelji učenika 5 dana (do srijede). U srijedu učenik vraća ruksak s knjigama u školu.

U naprtnjači se nalaze zanimljive knjige iz 8 područja:

1. Roman, knjiga priča ili igrokaza hrvatskog književnika za djecu

2. Zbirka pjesama hrvatskog književnika za djecu

3. Roman hrvatskog pisca za roditelje

4. Slikovnica

5. Popularno-znanstvena knjiga iz područja prirodnih znanosti

6. Priručnik za odgoj djece

7. Priručnik za kvalitetno provođenje slobodnog vremena

8. Popularno-znanstvena knjiga o hrvatskoj povijesti, kulturi, tradiciji…

+ Knjiga dojmova

U tih 5 dana obitelj barem pola sata dnevno zajednički čita, pregledava i lista knjige, druži se u intimnoj atmosferi zajedničkog čitanja. Čitati se može na više načina; pola priče čita dijete, pola roditelj, dijete glasno čita ulomke članovima obitelji, roditelji čitaju djeci, svi istodobno čitaju u tišini. Knjige se ne trebaju pročitati u cijelosti, već jedan ulomak iz svake knjige. Nakon čitanja važno je razgovarati o pročitanom i skrenuti pozornost na značajne i vrijedne dijelove.

Dojmove, zanimljivosti, lijepe doživljaje zajedničkog čitanja obitelj upisuje u priloženu Knjigu dojmova. Po osobnoj želji svoju stranicu možete ukrasiti crtežima o pročitanom, fotografijama zajedničkog čitanja, pjesmom, sastavkom i sl.

Peti dan (u srijedu) dijete donosi naprtnjaču s knjiga u školu i nekoliko minuta prezentira razredu, učiteljici, knjižničarki kako se čitalo u njegovoj obitelji uz iznošenje dojmova i doživljaja. Na taj način učenik trenira usmeno izražavanje, javni nastup, potiče druge učenike na čitanje i izgradnju pozitivnog stava prema čitanju, izaziva njihovu radoznalost. Učenik također ostvaruje unutarnje zadovoljstvo kao vlastitu nagradu za čitanje.

Prilikom čitanja u obiteljskom krugu želimo vam mnogo smijeha, topline, igre i blizine!

 

Projekt podupiru:

-          Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta

-          Agencija za odgoj i obrazovanje

-          Ministarstvo kulture Republike Hrvatske

-          Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

-          Sveučilište u Zadru

-          Društvo hrvatskih književnika

-          Hrvatsko književno društvo

-          Hrvatsko čitateljsko društvo

 

Putovanje knjižnične naprtnjače u našoj je školi započelo 25. siječnja 2013. godine u 3. a i 3. c razredu.

Projekt vodi knjižničarka Nikolina Sabolić te učiteljice Dubravka Bijelić i Nada Čolak.

Fotografije zajedničkog čitanja vaše obitelji šaljite nam na e-mail adresu: knjiznica.gjuro.ester@kc.t-com.hr

Možete nas kontaktirati na br. telefona: 048/222-731 (školska knjižnica)

Svakako posjetite službenu web stranicu na kojoj možete saznati puno više o ovom projektu: www.knjiznicari.hr/ruksak

 

Ruksaci i Knjige dojmova

 

Knjige iz naprtnjače za 3.a razred

 

Knjige iz naprtnjače za 3.a razred

 

 

„ČITAMO MI U OBITELJI SVI“

 

U knjižničnoj naprtnjači koja putuje u obitelji učenika 3. a razreda nalaze se knjige:

1. Kovačević, Hrvoje. Tajna šutljivog dječaka. Zagreb : Znanje, 2008.

2. Škrinjarić, Sunčana. Kakva je to ljubav bila. Zagreb : Školska knjiga, 1995.

3. Gavran, Miro. Klara. Zagreb, Mozaik knjiga, 2010.

4. Schmidt, Sara. Dnevnik jednog psa. Zagreb, Naklada Nika, 2010.

5. Lacey, Minna. Promotri, zavoli, čuvaj : priroda oko nas. Zagreb : Neretva, 2008.

6. Niven, David. 100 jednostavnih tajni sretnih ljudi. Zagreb : Profil, 2000.

7. Watt, Fiona. 365 ideja koje možete ostvariti. Zagreb : Neretva, 2008.

8. Maleš, Dubravka ; Stričević, Ivanka. U Zagrebu jednoga jutra. Zagreb : Školska knjiga, 1995.

 

U knjižničnoj naprtnjači koja putuje u obitelji učenika 3. c razreda nalaze se knjige:

1. Čunčić-Bandov, Jadranka. Tinka Fakinka. Zagreb : Alfa, 2011.

2. Gardaš, Anto. Ljepši će postati svijet. Zagreb : Alfa, 2003.

3. Matanović, Julijana. Bilješka o piscu : neljubavni roman. Zagreb, Mozaik knjiga, 2008.

4. Hodak, Dane. Čudesno stablo. Zagreb : Naklada Nika, 2007.

5. Malam, John. Trojanski drveni konj : mitovi antičke Grčke. Zagreb : Naklada Nika, 2007.

6.Covey, Sean. 7 navika sretne djece. Zagreb : Mozaik knjiga, 2009.

7. Zavrti i zaigraj. Zagreb : Profil, 2012.

8. Kopjar, Mladen. Plamenko u lovu na mamuta. Zagreb : Školska knjiga, 2011.


 

U OŠ Đuro Ester započeo projekt Čitamo mi u obitelji svi

 

Naprtnjača započinje putovanje u obitelji Ane Lucije Abramović, 3.a

 

 

Naprtnjača započinje putovanje u obitelji Borne Kovačića, 3.c

 

Čitanje u obitelji Mije Sever

 

3.a u projektu ČMUOS

Čitanje u obitelji Patricije Jagarinec

Fotogalerija.

preskoči na navigaciju