preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

Projekti u našoj školi

Logo škole

E-knjige

List za roditelje

Kalendar
« Prosinac 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školski list "Leteći razred"

 

 

 

 

Kada zvoni zvono?

 

Kada zvoni zvono?

Korisni linkovi
 

Šetnja školom

 

 


Korisni linkovi

 

 

 

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 1534263
Ovaj mjesec: 4112
Ovaj tjedan: 1550
Danas: 135
 

KEMIJSKA ANALIZA VODE (POTOK KOPRIVNICA)

 

 

23. studenog 2010. u 12.15 sati krenuli smo (učenici 7.d razreda, Patricia Cikuš, Ivona Čižić, Matea Eršetić, Emilio Grobenski, Vilim Komes i Karlo Krznarić i naša profesorica kemije Ana-Marij Bobovčan) na potok Koprivnica kako bi uzorkovali vodu. Pošto je vrijeme bilo kišovito i hladno uzorak vode odnijeli smo u školu i u učionici napravili kemijsku analizu vode.

Određivali smo pH vrijednost vode, koncentraciju fosfata (PO4), amonijaka (NH4), nitrita (NO2) i nitrata (NO3) koristeći prijenosni kemijski laboratorij i dobili slijedeće vrijednosti:

 

 

 

pH

 

 

konc. PO4

 

konc. NH4

 

konc. NO2

 

konc. NO3

 

7,5

 

 

0,5 mg/l

 

0,1 mg/l

 

0,02 mg/l

 

5 mg/l

 

Iz dobivenih vrijednosti možemo zaključiti da je pH vrijednost vode u potoku gotovo neutralna (7,5 je vrijednost blago lužnata), a koncentracije fosfata, amonijaka, nitrata i nitrita su vrlo male stoga voda u potoku nije onečćena.

        

 

 

KEMIJA JE PRIRODNA I EKSPERIMENTALNA ZNANOST KOJA PROUČAVA GRAĐU,

PROMJENE I SVOJSTVA TVARI.

 

 

____________________________________________________________________________________

 

Cilj nastave kemije u osnovnoj školi je uvesti učenika u znanstveni način razmišljanja temeljen na pojavama i stvarima koje ga okružuju. Pritom se uvažava postupak od jednostavnog prema složenijem, od opažajnog prema apstraktnom. 

Kemija je predmet koji učenike: 

  1. poučava o tvarima i predmetima koje koriste
  2. poučava o pojavama u prirodi
  3. poučava o osnovama istraživačkog i znanstvenog rada na kojem se temelji suvremena civilizacija
  4. uči živjeti u skladu s prirodom i okolišem
  5. uči živjeti u suglasju s drugim ljudima
  6. uči izraziti svoje mišljenje i donositi zaključak na temelju opažanja.
  7. razvija u sposobnosti logičkog promišljanja, apstraktnog, kritičkog i kreativnog mišljenja
  8. poučava i osposobljava za daljnje obrazovanje i samoobrazovanje

 

Nastavne teme koje će učenici upoznati u 7 razredu su: 

1. ŠTO PROUČAVA KEMIJA?

2. TVARI I NJIHOVA SVOJSTVA

3. VRSTE TVARI

4. ZRAK I GLAVNI SASTOJCI ZRAKA

5. VODA I VODIK

6. GRAĐA TVARI

7. KEMIJSKE REAKCIJE

8. KEMIJSKI ELEMENTI U PERIODNOM SUSTAVU ELEMENATA

 

 

Na satove kemije učenici sedmog razreda moraju dolaziti zavezane kose, ne nalakiranih noktiju, odjeveni u skladu s kućnim redom škole. 

Potrebno je nositi škare, lijepilo, bojice, zaštitne naočale i zaštitne rukavice.

 

 

Puno sreće u savladavanju gradiva kemije u sedmom razredu želi vam

 

 

Ana- Marija Bobovčan, prof. biologije i kemije

 

preskoči na navigaciju