preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

Projekti u našoj školi

Logo škole

E-knjige

List za roditelje

Kalendar
« Listopad 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školski list "Leteći razred"

 

 

 

 

Kada zvoni zvono?

 

Kada zvoni zvono?

Korisni linkovi
 

Šetnja školom

 

 


Korisni linkovi

 

 

 

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 1519029
Ovaj mjesec: 5325
Ovaj tjedan: 60
Danas: 60
Nastavni predmet LIKOVNA KULTURA
 

Učenici rade blok sat u kombinaciji sa tehničkom kulturom, što znači da jedan tjedan imaju dva sata likovnu kulturu a drugi tjedan dva sata tehničku kulturu.

Nastava likovne kulture (5., 6., 7. i 8.r.) organizirana je u četiri nastavne cjeline - CRTA, PLOHA, PROSTOR, i BOJA.

Nastavne teme pojedinih cjelina razlikuju se u svakom razredu tako da učenici proširuju svoje razumijevanje likovnog problema i primjenjuju svoje znanje na drugačije načine. Pristup i vještine stečene u nastavnoj cjelini istražuju se dublje, a složenost problema povećava. Svaki razred (5. 6. 7. 8.) ima svoju posebnost koja je u uskoj vezi s dobi učenika, što upućuje na nove veze u pristupu nastavnom procesu i razvoji sposobnosti učeničkog kreativnog razmišljanja, sadržaji se produbljuju i stavljaju u novo značenje i odnose u nastavi likovne kulture. Sve počinje opažanjem, slijedi istraživnje umjetničkog djela, primjena znanja o vizualnim i oblikovnim elementima, njihovim odnosima kako bi se mogao razvijati likovni govor učenika.

 

Vrednovanje u procesu nastave - naglašava se zadatak nastave i ističe dobro zapažanje, dobro izražavanje zadataka, kvaliteta likovno - tehničkog postupka u učeničkim radovima. Na kraju sata vrednuje se orginalnost, tehnička izvedba i spoznaja cilja nastavne teme.

Nekoliko pravila za uspješan rad na satu likovne kulture: u učionicu likovne kulture uđi radoznalo sa potrebitim priborom za rad:

- odbaci pomisao "ja ne znam dobro crtati ili ja to ne znam nacrtati", misli pozitivno ja to hoću, ja to mogu, ja ću se potruditi!

- pažljivo slušaj upute nastavnika za rad, pitaj ako trebaš dodatno objašnjenje,

- govori tiho i pažljivo se kreći učionicom, poštuj pravo drugih na rad,

- u vrednovanju likovnih radova budi kritičan, samokritičan i tolerantan.

- pospremi svoje radno mjesto i prostor za zajedničku upotrebu.

 

SLOBODNE AKTIVNOSTI - svaki petak od 11:30 do 13:45 radi likovna grupa MLADI DIZAJNERI.

Učenicima se omogućuje razvijanje likovnih stvaralačkih sposobnosti na novim iskustvima i upoznavanju likovnih tehnika i materijala za koje imaju više afiniteta.

Učenici polaznici likovne grupe također aktivno sudjeluju u rješavanju zadataka vezanih za rad i život škole i u likovnim aktivnostima primjenjuju svoje znanje  i iskustvo pri estetskom uređenju školskih prostora i drugim zadacima u kojima je likovno estetska intervencija potrebna.

 

Krajnji cilj u nastavi likovne kulture nije da naučimo učenike da nacrtaju neki objekt, predmet ili živo biće na određen način, nego likovna pismenost učenika.

Cilj nastave likovne kulture je stjecanje vizualne/likovne pismenosti za svu djecu bez obzira na njihov "talent".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

preskoči na navigaciju