« Svibanj 2022 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Erasmus je mobilnost. Erasmus je multikulturalnost. Erasmus je izmjena iskustava kroz putovanja. Erasmus program razvija generičke kompetencije kroz sudjelovanje u mobilnostima. Živi li Erasmus i u virtualnom svijetu?
Pročitajte nekoliko osvrta naših učenika koji su sudjelovali u projektu tijekom ove, pandemijske, školske godine.
Novi cilj projekta "Izazov sretnog života u europskom društvu" jest provesti sveobuhvatnu analizu te prikupiti podatke o aspektima iz svakodnevnog života koji građane našega grada čini sretnima ili nesretnima. Smatraju li da imaju zadovoljavajuću kvalitetu života? Što najradije rade u slobodno vrijeme? Brinu li više o zdravlju ili financijama? U kojoj mjeri su im važni skladni obiteljski odnosi, osobna postignuća i sigurnost? Sve to, ali i mnogo više otkrit će vam rezultati velike ankete koju su ispunjavali građani Koprivnice.
Pred nama je već druga školska godina u kojoj Erasmus ne može živjeti "punim plućima". Zbog nemogućnosti odlaska na mobilnosti naši učenici marljivo su radili na aktivnostima projekta u virtualnom okruženju.
Pogledajte djelić aktivnosti koje su ostvarene tijekom prvog polugodišta!
Veliko hvala svim članovima tima!
|
Zbog pandemije virusa COVID-19 naš Erasmus+ projekt „The Challenge of Being Happy in a European Society“ (Izazov sretnog života u europskom društvu) morao se preseliti u online svijet.
S početkom nove školske godine u našoj je školi započeo novi europski projekt. Radi se o projektu „Izazov sretnog života u europskom društvu“ (The Challenge of Being Happy in a European Society“) koji će se ostvariti u suradnji s partnerima iz Njemačke, Portugala i Švedske.
Nakon pristiglih učeničkih radova, povjerenstvu za izbor Erasmus logotipa projekta „Izazov sretnog života u Europskom društvu“ pripala je zahtjevna zadaća izabrati najbolji rad. Kvalitetom su se izdvojila tri rada – rad učenica Lane Vutuc (8.a), Hane Pelesk i Lucije Turk (obje iz 6.c).
U našoj školi ove će se školske godine po prvi puta provoditi Erasmus+ projekt mobilnosti učenika i učitelja (Ključna aktivnost 2). Naime, našoj školi odobreno je partnerstvo u projektu pod nazivom „The Challenge of Being Happy in a European Society“. Države partneri u projektu su Njemačka, Švedska i Portugal. Projekt je namijenjen učenicima od 14 do 16 godina starosti.
OŠ „Đuro Ester odobren Erasmus projekt“
Početkom ovog tjedna obradovala nas je vijest Agencije za mobilnost i programe EU da je odobrila projekt OŠ „Đuro Ester pod nazivom „Going the extra mile". Financijska sredstva za provedbu projekta dodjeljuju se u okviru Ključne aktivnosti 1 programa Erasmus+ kojim se potiče razvijanje profesionalnih vještina nastavnog i nenastavnog osoblja s ciljem poboljšanja kvalitete odgoja, poučavanja i učenja u europskim vrtićima i školama.
Projekt će trajati od početka lipnja 2017. do kraja kolovoza 2018. U provedbu će biti uključeni svi djelatnici i učenici naše škole no osmero nastavnika članova Erasmus tima sudjelovat će na stručnim usavršavanjima u Ujedinjenom Kraljevstvu, Portugalu, Italiji, Islandu i Njemačkoj. To su nastavnice stranih jezika Tomislava Kraljić, Andreja Kerovec Letica i Helena Knežević, nastavnica povijesti i geografije Mirna Kovačić, nastavnici matematike Ivan Piskač i Igor Fulir, učiteljica razredne nastave Biserka Knez te vjeroučitelj Saša Špoljarić. Projektom će koordinirati ravnateljica škole Sanja Prelogović te nastavnice stranih jezika Tomislava Kraljić i Mirjana Mihalec. Stručnu pomoć u osmišljavanju aktivnosti za učenike pružit će stručne suradnice i svi nastavnici škole.
Sam naziv projekta „Going the extra mile“ sugerira da će nastavnici naše škole učiniti korak više kako bi stekli nova znanja i vještine te unaprijedili kvalitetu svojeg pedagoškog rada. Usmjeren je na jačanje građanskih i digitalnih kompetencija nastavnika, a posredno i učenika koji će steći vještine potrebne za daljnje školovanje i rad, a dugoročno izrastati u odgovorne pojedince koji će svojim pozitivnim djelovanjem doprinijeti dobrobiti svoje uže i šire zajednice. Budući da je naša škola jedan od pionira u uvođenju građanskog odgoja u nastavu, iskustvo europskih mobilnosti omogućit će nastavnicima daljnja usavršavanja na tom području kroz upoznavanje različitih školskih praksi i razmjenu ideja s kolegama iz drugih zemalja. Očekujemo da će nova znanja i kompetencije nastavnika rezultirati razvojem strategija poučavanja koje će pozitivno utjecati na motivaciju učenika te ih poticati na uzajamno pomaganje i prihvaćanje različitosti. S obzirom na potrebe učenika koji od malih nogu odrastaju u digitalnom svijetu, nastavnicima su potrebna znanja i vještine za učinkovitu, kreativnu i inovativnu primjenu digitalne tehnologije u nastavi. Usavršavanja su također nastavak i nadogradnja digitalnih kompetencija nastavnika koji su već prošli brojne edukacije u sklopu pilot projekta e-Škole.
Očekujemo da će nastavnici razviti metode poučavanja koje se temelje na igri, istraživačkom, iskustvenom i suradničkom učenju te omogućiti učenicima da gradivo pojedinih predmeta učinkovitije povezuju sa stvarnim životnim situacijama. Povrh svega, uvjereni smo da će projekt imati pozitivan učinak na kvalitetu rada u našoj školi, osnažiti timski duh te doprinijeti razvoju međunarodne dimenzije naše škole.
Erasmus tim
Erasmus je mobilnost. Erasmus je multikulturalnost. Erasmus je izmjena iskustava kroz putovanja. Erasmus program razvija generičke kompetencije kroz sudjelovanje u mobilnostima. Živi li Erasmus i u virtualnom svijetu?
Pročitajte nekoliko osvrta naših učenika koji su sudjelovali u projektu tijekom ove, pandemijske, školske godine.
Novi cilj projekta "Izazov sretnog života u europskom društvu" jest provesti sveobuhvatnu analizu te prikupiti podatke o aspektima iz svakodnevnog života koji građane našega grada čini sretnima ili nesretnima. Smatraju li da imaju zadovoljavajuću kvalitetu života? Što najradije rade u slobodno vrijeme? Brinu li više o zdravlju ili financijama? U kojoj mjeri su im važni skladni obiteljski odnosi, osobna postignuća i sigurnost? Sve to, ali i mnogo više otkrit će vam rezultati velike ankete koju su ispunjavali građani Koprivnice.
Pred nama je već druga školska godina u kojoj Erasmus ne može živjeti "punim plućima". Zbog nemogućnosti odlaska na mobilnosti naši učenici marljivo su radili na aktivnostima projekta u virtualnom okruženju.
Pogledajte djelić aktivnosti koje su ostvarene tijekom prvog polugodišta!
Veliko hvala svim članovima tima!
|
Zbog pandemije virusa COVID-19 naš Erasmus+ projekt „The Challenge of Being Happy in a European Society“ (Izazov sretnog života u europskom društvu) morao se preseliti u online svijet.
S početkom nove školske godine u našoj je školi započeo novi europski projekt. Radi se o projektu „Izazov sretnog života u europskom društvu“ (The Challenge of Being Happy in a European Society“) koji će se ostvariti u suradnji s partnerima iz Njemačke, Portugala i Švedske.
Nakon pristiglih učeničkih radova, povjerenstvu za izbor Erasmus logotipa projekta „Izazov sretnog života u Europskom društvu“ pripala je zahtjevna zadaća izabrati najbolji rad. Kvalitetom su se izdvojila tri rada – rad učenica Lane Vutuc (8.a), Hane Pelesk i Lucije Turk (obje iz 6.c).
U našoj školi ove će se školske godine po prvi puta provoditi Erasmus+ projekt mobilnosti učenika i učitelja (Ključna aktivnost 2). Naime, našoj školi odobreno je partnerstvo u projektu pod nazivom „The Challenge of Being Happy in a European Society“. Države partneri u projektu su Njemačka, Švedska i Portugal. Projekt je namijenjen učenicima od 14 do 16 godina starosti.