preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

Projekti u našoj školi

Logo škole

E-knjige

List za roditelje

Kalendar
« Listopad 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školski list "Leteći razred"

 

 

 

 

Kada zvoni zvono?

 

Kada zvoni zvono?

Korisni linkovi
 

Šetnja školom

 

 


Korisni linkovi

 

 

 

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 1519992
Ovaj mjesec: 6288
Ovaj tjedan: 1033
Danas: 704
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Županijsko stručno vijeće učitelja i nastavnika geografije
Autor: Snježana Mihočka, 2. 11. 2017.

          Nastavljajući svoje usavršavanje, učitelji i nastavnici GEOGRAFIJE Koprivničko-križevačke županije održali su 26. 10 2017. stručni skup u OŠ „Đuro Ester“ Koprivnica.

           Na početku skupa, odgovorili smo na pitanje kako vidimo svoja, a zatim i zajednička stručna usavršavanja. 


 

Individualnim, a potom radom u paru prisjetili smo se tema stručnog usavršavanja te procijenili dobrobit koju smo stekli. Radom u skupini izmijenili smo svoja iskustva, dogovorili koje su nam potrebe u usavršavanju te predložili teme i strukturu idućih stručnih skupova.

              Slijedilo je donošenje okvirnog plana i programa rada u školskoj godini 2017/18.

               Kao voditeljica ŽSV-a predložila sam teme i strukturu ŽSV-a uz prijedloge i potrebe članova iskazane analizom. Strukturu stručnih skupova trebaju činiti: Glavna tema, Primjeri dobre prakse, Novo, zanimljivo, kreativno iz škola, S naših putovanja i Aktualnosti.

               Promijenjenost konteksta poučavanja i razlike među generacijama uz isticanje postupaka rada s novim generacijama  istaknula sam kroz predavanje, a zatim i kroz radionicu  Kako učenje i poučavanje prilagoditi novim generacijama. Poučavamo generaciju Z, rođenu nakon 2000. godine čiji pripadnici su internetski i tehnološki osviješteni i globalno povezani, sposobni obavljati više zadataka u isto vrijeme, fleksibilni su i tolerantni na različitosti, a odrastaju s vijestima o  terorizmu, brige za okoliš i razvoja  „pametnih telefona“ i društvenih mreža. Da bismo bili uspješniji u poučavanju, potrebno je postaviti nekoliko pitanja:

Kako učitelji vide svoje učenike i rad s njima?

Kako učenici vide učenje i nastavu?

Kojoj generaciji pripadamo, a koju generaciju poučavamo?

                 Radom u skupinama, analizirali smo  predočeni projekt i prisjetili  se posebnosti i sastavnica projektnog učenja: uključiti učenike od samog početka, izabrati temu/problem koji treba biti stvaran i autentičan, podijeliti temu na dobro definirane zadatke, formulirati pitanja, prikupiti informacije o temi iz prikladnih izvora, propitati i raspraviti o pronađenom i osigurati objašnjenja, definirati zadatke za donošenje zaključka kroz rješenja koja se odnose na navod problema, definirati ciljeve i ishode  učenja, podijeliti učenike na radne skupine i podijeliti im zadatke, kreirati djelo/proizvod rada kao ishod učenja, dokumentirati i predstaviti javnosti rezultate projekta i vrednovanje projektnog učenja.

                 Nakon toga slijedila je procjena u kojoj su mjeri u projektu zastupljene učinkovite ideje i postupci u radu s novim generacijama učenika kao što su: omogućiti učenicima što više iskustvenog učenja, omogućiti im refleksiju o novom znanju, koristiti tehnologiju, učenje učiniti zabavnim, ali i relevantnim, pružiti puno strukture kao i puno povratnih informacija, pružiti im priliku za kreativnost, organizirati kraće aktivnosti i omogućiti interakciju među učenicima, a time razvoj komunikacijskih i socijalnih vještina.

                   Temu je zaokružila Elizabeta Trepotec Marić, učitelj savjetnik iz OŠ Ivana Lackovića Croate u Kalinovcu primjerom dobre prakse. Pokazala je projekt „Idemo se zavrnoti“ u okviru natječaja Mirisi i okusi zavičaja.

                      Skup je završio aktualnostima: najavom natjecanja, osvrtom na prošla i najavom stručnih skupova u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje  i Hrvatskog geografskog društva.

                         Sudjelovanjem u radu županijskih stručnih skupova, jačamo osobne, geografske i učiteljske kompetencije, obogaćujemo jedni druge te dobivamo ideje za inovacije nastavnog procesa orijentiranog na učenike.

Voditeljica ŽSV-a

Dubravka Vajdić Kolarić, učitelj savjetnik

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju