« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Povodom Svjetskog dana pripovijedanja, koji se obilježava 20. ožujka, učenici 3.a i 4.b razreda sudjelovali su na radionicama pripovijedanja i pričanja priča. Cilj radionica bio je poticanje asocijativnog mišljenja te vježbanje jezičnih, govornih i pripovjednih vještina.
Učenici 3.a razreda koji sudjeluju u projektu Čitanje ne poznaje granice, pod vodstvom učiteljice Nine Galinec i knjižničarke Nikoline Sabolić, gostovali su u 4.b razredu, kojem su u formi japanskog uličnog kazališta i pripovijedanja – kamishibai ispričali priču Kako zagrliti ježa. Priča je nastala prema istoimenoj slikovnici slovenskih autora Jane Bauer i Petra Škerla, koju su učenici čitali u sklopu rada na projektu u suradnji sa slovenskom školom Olge Meglič iz Ptuja. Učenici su prepričali sadržaj priče za koju su izradili vlastite ilustracije te je prikazali priču pomoću kutije za pripovijedanje – butai.
Učenici 4.b razreda koji sudjeluju u projektu Naša mala knjižnica, pod vodstvom učiteljice Jasne Tolnaj i knjižničarke Nikoline Sabolić, sudjelovali su na radionici pripovijedanja. Radionica je započela smišljanjem asocijacija na zadani motiv, u grupi i individualno. Nakon toga su pomoću slikovnih kartica pokušali grupno osmisliti priču povezujući rečenice u pripovjedni oblik. Za kraj su po uzoru na društvenu igru Alias opisivali motiv dobiven na kartici, dok su ostali učenici trebali pogoditi o kojem je motivu riječ.
Nikolina Sabolić, prof., dipl. bibl.
knjižničarka mentorica