preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Udžbenici 2024./25.

Moto škole

 

 

 

 

Raspored zvonjenja

Vozni red autobusa

List za roditelje

Projekti u našoj školi

E-knjige

Kalendar
« Srpanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školska knjižnica

Šetnja školom


Korisni linkovi

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 2060181
Ovaj mjesec: 729
Ovaj tjedan: 729
Danas: 156
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Čajanka s tetom Julijom: Papalino – ribica pričalica
Autor: Snježana Mihočka, 10. 6. 2024.

Posljednja čajanka ove školske godine uvela nas je u morski svijet. Papalino je zanimljiva priča koja govori o ribi s lovačkim pričama. Papalino je uvijek imao nevjerojatna opravdanja za svoja svakodnevna kašnjenja u školu. Od jahanja morskog konjica do ronjenja s dupinima, “svakog bi se dana Papalino druge priče sjetio”


 

Većina njegovih školskih prijatelja mislila je da izmišlja pa nisu vjerovali u njegove priče, osim Malog Kovača koji je s oduševljenjem slušao o Papalinovim avanturama. Štoviše, uvijek bi te priče prenio i svojoj baki. Kovačeva baka također ništa nije znala zadržati za sebe. Jednog je jutra Papalino opet kasnio u školu. Dok je smišljao još jednu uzbudljivu priču kojom će opravdati svoje najnovije kašnjenje, nije ni primijetio opasnost u kojoj se našao. Ulovljen je u ribarsku mrežu. Srećom, ribice papaline nisu delikatesa pa su ga nakon nekog vremena ribari pustili na slobodu. Papalino je bio sav zbunjen i nije se znao vratiti kući.

 

 

Naime, Papalino je čuo kako jato inćuna prepričava upravo njegove dogodovštine. Iznenađen i pun nade, upitao ih je otkud znaju te priče, a oni su ga uputili na škampicu. Škampica ga je, pak, uputila na kita..i tako je Papalino krenuo tragovima priče o sebi. Priče koja je bila toliko nevjerojatna da ju nitko nije mogao ostaviti za sebe. Priča ga je vratila kući pa je stigao na vrijeme u školu. Nakon čitanja priče učenici su iznesli svoje dojmove, odredili glavne i sporedne likove, mjesto radnje i pouku priče. Potom je uslijedilo rješavanje listića sa zadatcima. Učenici su dopunili tekst iz priče odgovarajućima riječima, poredali po redoslijedu Papalinove priče, a kreativan zadatak bio je osmisliti vlastitu morsku priču. Učenici su se uživjeli u ulogu ribice pričalice te su na kratko postali Papalino. Bilo je svakakvih zanimljivih priča kojima su opisali svoje avanture u morskom svijetu. Učenici su zaključili da su im dosadašnje čajanke bile najljepše iskustvo u produženom boravku jer su upoznali mnoge neobične likove iz mašte spisateljice Julie Donaldson. Svi se veselimo idućoj godini, novim pričama i zanimljivim likovima na čajanci s tetom Julijom.

 

 

Učiteljica u produženom boravku Antonella Fučkar





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju