Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Školska knjižnica

Šetnja školom

SPONZOR VEČERI KEMIJE

Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 2065598
Pročitajte kako je skupini osmaša bilo na Erasmus putovanju u Slovačkoj
Autor: Snježana Mihočka, 21. 6. 2024.

Za mene je ovo bilo jedno jako dobro iskustvo jer volim putovati te upoznavati nove ljude. Osim što sam razgledao prirodne ljepote Slovačke kao što je jezero Morske oko, bio sam u drugom najvećem gradu u Slovačkoj - Košicama koji je prekrasan. Moj domaćin Tadeàš i njegova obitelj bili su jako dobri i gostoljubivi prema meni, ali i ostali Slovaci su također jako opušteni i ljubazni. Najviše mi se svidjelo razgledavanje Košica. Na povratku za Koprivnicu, imao sam šansu prošetati ogromnim zoološkim vrtom u Budimpešti. Ovo putovanje bilo je uistinu divno iskustvo koje bih vrlo rado ponovio, a također preporučujem i drugima da se uključe u ovaj projekt.

David Mesarić

Ovo iskustvo za mene je bilo izvrsno. Iskusila sam mnogo novih stvari koje do sad nisam imala prilike, a željela sam.  Upoznajući prekrasnu Slovačku imala sam priliku upoznati njihovu kulturu koja je zaista prekrasna. Uživala sam u svakom danu provedenom u Slovačkoj iako, moram priznati da je na početku bilo čudno živjeti u obitelji koju ni ne poznajem, no ubrzo sam se navikla.  Zahvalna sam što sam imala priliku sudjelovati u ovom programu jer sam upoznala mnoge vršnjake i zabavljala se, no usput sam i naučila mnogo. Ovo je za mene bilo jedno predivno iskustvo!

Klara Jakupić

Mobilnost u Slovačkoj mi je bilo jedno od najboljih putovanja i iskustava. Na ovoj mobilnosti upoznala sam mnogo novih prijatelja koji će mi zasigurno ostati u srcu. Obitelj u Slovačkoj udomila me najbolje što je mogla, pružili su mi sve što sam trebala i jako sam zahvalna na tome. Iznenadilo me kako su se svi lijepo slagali, zajedno smo plesali i pjevali. Najdraži dio ovog putovanja su mi definitivno bila druženja sa prijateljima gdje smo se imali priliku svi bolje upoznati i uspoređivati način života u Slovačkoj, Španjolskoj i Hrvatskoj. Erasmus mobilnosti preporučujem svima koji vole putovati, upoznavati nove prijatelje i europske države.

Sara Vulić

Mobilnost u Slovačku je iskustvo koje nikada neću zaboraviti. Tamo sam stekla nova znanja te upoznala mnogo prijatelja koji su mi svaki dan učinili nezaboravnim iskustvom. Smještaj je bio odličan, a domaćini su bili vrlo ljubazni prema meni. U Sobrancu smo posjetili njihovu školu koja je po njihovom školskom sustavu gimnazija. Dočekali su nas sa slovačkom folklornom točkom. Svi smo se odlično slagali i zajedno družili. Vodili su nas na divno jezero Morské oko, muzej gitara, u veliki grad Košice te smo upoznali i rad granične policije. Najdraži dio mobilnosti su mi bili izlasci u grad kada smo se imali prilike samostalno družiti i još bolje upoznati. Ovo iskustvo preporučila bih svima. Sretna sam što sam imala prilike sve oko iskusiti.

Mia Pleše

Mobilnost u Slovačku  za mene je bilo potpuno novo iskustvo koje ću pamtiti cijeli život. Početak je obilježio dug put raznim autobusima i posjet prelijepoj Budimpešti. Kada smo stigli u Slovačku uslijedio je glavni dio mobilnosti – boravak u malom mjestu blizu ukrajinske granice - Sobrancu. Od domaćina, radionica, druženja i izleta sve je bilo jako zabavno i dobro isplanirano. Od svega, najviše su mi se svidjeli izleti, a najviše su se isticali posjet gradu Košice i obilazak jezera Morsko Oko. Također, njihova škola i školski satovi kojima smo tamo prisustvovali bili jako interesantni. Nakon svega došlo je i završno druženje gdje smo se svi oprostili uz obilje hrane i glazbe. U Slovačkoj sam se osjećao kao kod kuće i ništa mi nije falilo. Tamo mi je bilo prekrasno, ali ne zbog svih radionica i izleta, nego zbog novih prijateljstva i divnih ljudi koje sam upoznao. Na kraju mi je u Slovačkoj bilo prelijepo i preporučio bih svima da se uključe u Erasmus tim jer su ovakva iskustva rijetka i nezaboravna te bih svatko trebao iskusiti nešto ovakvo.