preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Udžbenici 2024./25.

Moto škole

 

 

 

 

Raspored zvonjenja

Vozni red autobusa

List za roditelje

Projekti u našoj školi

Tražilica
E-knjige

Kalendar
« Srpanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školska knjižnica

Šetnja školom


Korisni linkovi

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 2065657
Ovaj mjesec: 6205
Ovaj tjedan: 387
Danas: 62
Područna škola Vinica
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Učenici 4. razreda u svijetu medija i reklama
Autor: Snježana Mihočka, 8. 3. 2013.

Zašto ljudi kupuju, zašto se proizvodi reklamiraju i s kojim ciljem, na koji način reklame privlače kupce, utječu na ponašanje ljudi i pridonose stvaranju potrošačkog društva, bila su pitanja o kojima su raspravljali učenici 4. razreda u druženju sa školskom knjižničarkom. 


Učenici su prepoznali vrste reklama u medijima, utvrdili njihova obilježja, pozitivne i negativne karakteristike, uočili snagu utjecaja reklama na mišljenja, stajališta i ponašanja ljudi te kritički promišljali o reklamnim porukama iz konkretnih primjera reklama. Naučili su zašto je važno planirati kupnju i kako se odgovorno ponašati prema potrošnji te na taj način ostvarili ishode kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju